برنامه آرژانتینی‌ها برای استفاده از مسی بعد از بازنشستگی

فدراسیون فوتبال آرژانتین در نظر دارد تا از خدمات فوق ستاره کشورش بهره لازم را ببرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال آرژانتین در حال بررسی است تا از خدمات ستاره و کاپیتان  فوتبال خود (لیونل مسی) پس از بازنشستگی اش از دنیای فوتبال استفاده کند.

مسی آخرین سال‌های حضورش در دنیای فوتبال را تجربه می‌کند و جام جهانی ۲۰۲۲  قطر، ممکن است آخرین رقابت  حرفه‌ای او با تیم ملی آرژانتین باشد. فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌داند که بازنشستگی مسی و بازی نکردن او با تیم ملی آرژانتین بر محبوبیت تیم ملی این کشور در جهان و در مسئله بازاریابی و تبلیغات تأثیرگذار است.

لئوناردو پیت لرسن، مدیر بازاریابی و تبلیغات در فدراسیون آرژانتین گفت: حضور مسی یک فاکتور مهم برای فدراسیون و این مسئله اساسی است، بنابراین بزرگترین چالشی که ما با آن روبرو هستیم نحوه کار با مسی پس از بازنشستگی اش است. ما مدتها است که به آن فکر می‌کنیم و مسئله پیر شدن مسی مهم است. جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین تورنمنتی خواهد بود که او بازی می‌کند.

کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین، به همان اندازه نگران پایان کار مسی در تیم ملی و تأثیر بسیار آن در محبوبیت او است، بنابراین تاپیا در حال فکر کردن به دنبال راه حلی است که مسی را به فوتبال آرژانتین نزدیک کند.

مدیر بازرگانی اتحادیه فوتبال آرژانتین گفت: البته مسی و مارادونا شعار‌های اصلی اتحادیه فوتبال آرژانتین هستند، ما باید هر طور که شده از سرمایه هایمان استفاده کنیم. با مسی همچنان می‌توان همکاری را ادامه داد و او بعد از بازنشستگی هم به کار ما می‌آید.

فدراسیون فوتبال آرژانتین ممکن است چند ایده به مسی پیشنهاد کند، از جمله اینکه او پس از بازنشستگی سفیر تیم ملی آرژانتین و فوتبال در جهان باشد، اما اکنون همه ترجیح می‌دهند مسی روی  ورزش  تمرکز کند.

فدراسیون آرژانتین زمینه‌های مختلفی را برای استفاده از نام مسی و همسرش از جمله ساخت مستند‌ها، تجارت، انجام بازی در کشور‌های مختلف و ... در نظر دارد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار