علی محمدی: من دوباره به خانه ام یعنی سپاهان بازگشتم/ ترافیک بازیکن در همه پست‌ها وجود دارد

بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان، درباره بازگشتش به این تیم اصفهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

جلال علی محمدی، بازیکن  تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشتش به این تیم اصفهانی گفت: من و کادر فنی قبلی سپاهان، در طول فصل با یکدیگر مشکلاتی داشتیم؛ به همین علت تصمیم گرفتیم که من از سپاهان به صورت ناخواسته جدا شوم. من برای این که بتوانم فوتبالم را نجات بدهم، مجبور بودم از اصفهان بروم و این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: زمانی که کادر مدیریتی و فنی سپاهان عوض شدند، صحبت‌هایی برای بازگشت من مطرح شد؛ اما با باشگاه پیکان قرارداد داشتم و من به همراه مسئولان سپاهان خیلی تلاش کردیم این انتقال صورت بگیرد و بعد از حدود ۳ هفته این اتفاق رخ داد و به سپاهان پیوستم. خدا را شکر باشگاه پیکان هم در این زمینه همکاری کرد. من با مجموعه سپاهان کار کرده‌ام و آن‌ها را می‌شناسم و حس می‌کردم اینجا خانه ام است و دوباره به خانه ام بازگشتم.

زمان می برد تا بازیکنان با تفکرات نویدکیا آشنا شوند 

علی محمدی، درباره شناختش از محرم نویدکیا و امید به موفقیت تیم فوتبال سپاهان در فصل جدید لیگ برتر گفت: صددرصد نحوه بازی سپاهان عوض شده و سیستم  کادر فنی قبلی و جدید با یکدیگر متفاوت است و زمان می‌برد تا بازیکنان با تفکرات نویدکیا آشنا شوند. به نظرم بازیکنان به سیستم کادر فنی قبلی عادت کرده بودند و همه نفرات در آن سیستم جا افتاده‌ند، اما اکنون نحوه بازی به طور کامل عوض شده است. به هر حال، همه مسائل در فوتبال یک ماهه درست نمی‌شود و من خیلی امیدوار هستم؛ چون  مربیان و بازیکنان باکیفیتی داریم و یک کادر مدیریتی قوی پشت تیم سپاهان است که همه جوره می‌تواند به تیم کمک کند.

علی محمدی، درباره ترافیک در پستی که او بازی می‌کند، بیان کرد: ترافیک بازیکن در همه تیم‌های بزرگ زیاد است. زمانی که تیم‌های بزرگ به یک بازیکن پیشنهاد می‌دهند، آن بازیکن می‌داند که باید تلاش کند تا خودش را به کادر فنی ثابت کند. من به عنوان یک بازیکن، ترسی برای جنگیدن ندارم و از این موضوع هم مستثنی نیستم. زمانی که از تیم سپاهان پیشنهاد دریافت کردم، در نهایت می‌دانستم که باید تلاش کنم تا بتوانم در این تیم بازی کنم. همه بازیکنان سپاهان باکیفیت هستند و یک تیم خوب هستیم، در همه پست‌ها ترافیک بازیکن داریم و همه برای حضور در ترکیب اصلی باید بجنگند. سپاهان تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است و این موضوع را در این چند ساله نشان داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار