تلاش هالیوود برای تطهیر بی شرمانه ترور سردار شهید سلیمانی؛ تروریست کیست؟

هالیوود با ساخت یک فیلم ضد ایرانی سعی در تطهیر چهره تروریست‌های آمریکایی نمود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هالیوود با ساخت فیلم کافر سعی در تطهیر چهره تروریست‌های آمریکایی نمود و کار را نیز به یک ایرانی الاصل آمریکایی سپرد و مانند همیشه مهره‌های خائن را در خط مقدم فرهنگی گماشته است.


بیشتر بخوانید


خلاصه فیلم
داگ راولینز روزنامه نگار مسیحی آمریکایی برای نشستی درباره گفتگوی ادیان به مصر می‌رود و در این سفر توسط سپاه قدس ربوده و به ایران آورده شده و بسیار شکنجه می‌شود و در پایان یک گروه مسیحی زیرزمینی راولینز را نجات می‌دهند، در این فیلم سعی شده سیا بی گناه جلوه داده شود و حتی با وجود اصرار‌های همسر راولینز برای نجات وی، نقشی در فرار این روزنامه نگار ایفا نمی‌کند.

عوامل فیلم

جیمز کاویزل در نقش داگ راولینز، کلودیا کاروان در نقش راولینز، هال اوسان در نقش فرمانده سپاه قدس (رمزی)، بازیگر ایرانی الاصل، بیژن دانشمند، در نقش قاضی دادگاه و رئیس قوه قضاییه و نور طاهر در نقش مینا که در فیلم سنگسار ثریا میم نیز حضور داشت، کارگردان فیلم هالیوودی کافر، سیروس نورسته، سابقه ساخت فیلم سنگسار ثریا میم را نیز در کارنامه خود دارد، سی آی‌ای سرمایه گذاری خاصی روی این فیلم انجام داده است، نورسته درخصوص ساخت فیلم سنگسار ثریا میم نیز با نقد سینما دوستان مواجه شد و او را شخصی شعارزده نامیدند که چیزی از سینما نمی‌داند و فقط بیانیه صادر می‌کند و در این شعارزدگی نیز نمی‌تواند فیلم ضد ایرانی بسازد و مخاطب خارجی دست نورسته را می‌خواند.

اتهام تکفیر به جمهوری اسلامی

در فیلم کافر در سکانس ربودن داگ راولینز از مصر، دوربین در حالت لانگ شات است، ماشین‌های سپاه قدس و پرچمی که تکان می‌خورد بازنمای فیلم‌هایی است که از داعش منتشر شده است.

مصائب مسیح و کلیشه برعکس

داگ راولینز که جیمز کاویزل نقش آن را برعهده دارد تا پایان فیلم شکنجه‌هایی را متحمل می‌شود که یادآور مسیح در فیلم مصائب مسیح است و رفرنس مهم کار خود بازیگر می‌باشد که سعی دارد بیان کند یک حلول دوباره از مسیح در جسم داگ راولینز است، در فیلم مصائب مسیح شاهد تفکر ضد صهیونیستی مل گیبسون و با بازی جیمز کاویزل در نقش مسیح بودیم، حالا هالیوود با کلیشه برعکس سعی دارد ورق را به سمت ایوانجلیس‌های مسیحی یهودی برگرداند و اینجا جای یهود را با جمهوری اسلامی تغییر داده تا تفکرات ضد بشریت خود را با مظلوم نمایی در قالب یک فیلم جای دهند.

واکنش به شهادت سردار سلیمانی

در هر کشور خیانت به وطن بدترین اقدام است و مردم آمریکا نیز سیروس نورسته را بخاطر خیانت به کشورش، ایران، قبول نخواهند کرد، او فردی است که برای سالگرد شهادت سردار ملی خود فیلمی خیانت بار و توهین آمیز ساخت تا چهره تروریست ارتش آمریکا را تطهیر کند، این در حالی است که در خود هالیوود، مایکل مور و رابرت دنیرو با این عمل جنایت بار مخالفت کرده و آن را محکوم نمودند.

تلاش هالیوود برای تطهیر بی شرمانه ترور سردار شهید سلیمانی؛ تروریست کیست؟

مسیحیان در ایران

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند، شهید وارطان آبراهامیان اولین شهید اقلیت در جریان انقلاب اسلامی ایران است، شهیدی که به دست منافقین در سال ۱۳۵۸ در درگیری مستقیم با منافقین به شهادت رسید و جزو شهدای ۱۷۰۰۰ ترور منافقین است، برخی خانواده‌های ارامنه دو شهید را تقدیم انقلاب کردند، خانواده موسسیان، دو شهید به نام‌های ادموند و هایقان موسسیان تقدیم انقلاب کرده اند.

رابطه اقلیت با مردم ایران از دیرباز زبانزد خاص و عام بوده و حتی در تصمیم گیری کلی نظام نقش دارند و دارای کرسی در مجلس هستند و این تهمت تکفیر به نظام جمهوری اسلامی یک بی رحمی است، چون اسلام با ادیان اهل کتاب با احترام برخورد می‌کند و آن‌ها را جزو ادیان آسمانی می‌داند و ایران در صف اول مبارزه با تکفیر بوده و شهدای مدافع حرم سوریه نیز نشان از مبارزه همه جانبه است، درحالی که آمریکایی‌ها به اعتراف هیلاری کلینتون داعش را خلق و میلیارد‌ها دلار هزینه کردند تا جهان را دچار ناآرامی و تکفیر کنند، ولی جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی توانست به پیروزی برسد و ریشه تکفیر در منطقه را بخشکاند و حالا بعد از یک سال از به شهادت رساندن سردار توسط آمریکای تروریست، آن‌ها دست به ساخت یک فیلم توهین آمیز به ایشان زده اند تا اقدامات او را کم رنگ کنند و خود را ناجی بشریت بنامند، آمریکا به دنبال یک جنگ صلیبی است تا مسلمانان و دیگر مذاهب را با یکدیگر دشمن کند، در یکی از سکانس‌های فیلم کافر یک گروه زیرزمینی مسیحی وجود دارد که باعث فرار جیمز کاویزل از زندان می‌شوند، آن‌ها ناراضی هستند و می‌گویند در ایران به ما کافر می‌گویند و شرایط خوبی نداریم، درصورتی که هیچگاه ایران مسیحیان را تکفیر نکرده است.

فرقه ایوانجلیس و ترامپ آمریکایی

رابرت جفرس، کشیش منطقه تگزاس و حامی دیرینه ترامپ اعلام کرد سه شنبه گذشته سران اوانجلیست‌ها در اتاق روزولت در کاخ سفید با رئیس جمهور دیدار کردند، ترامپ در این دیدار به تشریح دستاورد‌های برجسته و چشمگیر خود بویژه در موضوعاتی که برای آن‌ها مهم هستند پرداخت، اونجلیست‌ها از حامیان رئیس جمهور آمریکا بوده و روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارند.

به گفته این کشیش تگزاس، اوانجلیست‌ها در پایان این جلسه از رئیس جمهور پرسیدند که آیا می‌توانند برای او دعا کنند، که همانند همیشه با استقبال شدید از سوی او همراه شد، ۸۸ درصد اوانجلیست‌ها معتقدند که ترامپ نباید استیضاح و از مقام خود برکنار شود.

قوه قضاییه
در فیلم کافر سعی شده به دستگاه قضایی ایران بپردازد، ولی نورسته حتی نمی‌داند که رئیس قوه قضائیه قاضی دادگاه یک پرونده نیست و این نگاه ساده انگارانه را در فیلم تا پایان ادامه می‌دهد و اشاره به آقای آملی لاریجانی می‌شود.

شهادت سردار سپهبد سلیمانی

دشمنان ایران هیچ وقت نتوانستند او را در نبرد رو در رو به شهادت برسانند با طرحی بزدلانه شبانه در حالی که سردار سلیمانی به دعوت کشور عراق با پاسپورت و ویزای قانونی به این کشور آمده بود رهزنانه و بایک حمله تروریستی او و همرزمانش را به شهادت رساندند، در تیزر فیلم کافر از عکس شهید سپهبد سردار سلیمانی استفاده شده است و فیلم به عمد در زمان نزدیک به سالگرد شهید سلیمانی اکران شد.

در سکانس پایانی فیلم، داگ راولینز در هنگام فرار، نارنجکی به سمت رمزی فرمانده عملیات پرتاب می‌کند و او را به قتل می‌رساند و با نگاه محبت آمیزی شکنجه گر خود را می‌بخشد و برای او دعا می‌کند، این سکانس اوج استیصال غرب است، چون سردار سلیمانی حتی به گفته دشمنانش فرماندهی قابل احترام و کاریزماتیک بود.

تطهیر ترور سردار شهید سلیمانی
با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، هالیوود سعی دارد ضمن تطهیر چهره تروریست ارتش آمریکا، از سپاه پاسداران چهره‌ای غیر واقعی بسازد، داعش ساخته دست دولت تروریست آمریکا است و در سال ۲۰۱۶ بسیاری از سران آمریکا با صراحت به ساخت و تشکیل داعش توسط دولت آمریکا اعتراف نمودند و حالا با وجود این اعترافات، نورسته پس از گذشت یک سال از شهادت سردار، اقدام به ساخت یک فیلم موهن زده، و جای قاتل و مقتول و شکنجه گر و شکنجه شده را تغییر می‌دهد تا به مقصود خود برسد، این ایران نبود که رسوایی ابوغریب و گوانتانامو را به بار آورد بلکه سربازان تروریست آمریکا این جنایات را مرتکب شده اند و هیچ بعید نیست فیلم بعدی این مزدوران در این مورد باشد.

تروریست خواندن سپاه پاسداران!
فیلم کافر سعی دارد جمهوری اسلامی را نماد داعش وحتی خطرناک‌تر از داعش معرفی کند و این جفای بزرگی است، ایرانی که خود درصحنه مبارزه با داعش بوده و در دفاع از مظلوم کوتاهی نکرده و برای نجات حتی ایزدی‌ها نیز به مبارزه رفته است و اکنون هالیوود طبق معمول سعی دارد واقعیت را با فیلم خود تحریف کند و شیطان را فرشته جلوه دهد.

پس از تروریست خواندن سپاه پاسداران هالیوود سعی بر این داشت تا این عمل ترامپ را توجیه کند، در صورتی که یک نیروی نظامی رسمی کشور را قانوناً نمی‌توان تروریست خواند و یک عمل غیر قانونی است.

فیلم کافر اثری شعار زده
شعارزدگی، عدم درک سینما و جریان نداشتن یک تفکر درست پشت دوربین باعث می‌شود فیلم کافر از یک تله فیلم فراتر نرود، با اینکه از بازیگر حرفه ای، چون جیمز کاویزل استفاده کرده، ولی کارگردانی و نویسندگی سیروس نورسته فیلم را به تباهی می‌کشاند، فیلم در میزانسن و دکوپاژ نیز دچار مشکل شده است.

طراحی لباس اشتباهاتی دارد، لباس روحانیون به درستی طراحی نشده و سپاه قدس را شبیه دهه شصت با سربند یاحسین طراحی کرده است، در واقع ذهن سیروس نورسته در دهه شصت قفل شده و ذهنیتی که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد همان بسیجیانی است که سربند می‌بستند، او سپاه را به صورت نیروی کوچکی طراحی کرده است، در صورتی که اکنون سپاه پاسداران به نیروی نظامی منسجمی تبدیل شده که ترس وهراس را در دل دشمن می‌اندازد و آمریکایی‌ها سال‌ها برای ترور سردار شهید سلیمانی برنامه ریزی و طراحی کرده اند، تا ضربه‌ای به قدرت سپاه بزنند، ولی سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود و هزاران تن از این درخت تنومند جوانه خواهند زد.

در طراحی صحنه نیز نتوانسته یک ایران واقعی را تدارک ببیند و نسخه فیک را به مخاطب ارائه می‌دهد، نسخه‌ای که در آن مرشد زورخانه به صورت دوره گرد در بازار مشغول اجرای نمایش می‌باشد و در واقع نورسته زورخانه و فرهنگ آن را درک نکرده و اطلاعات سطحی نیز از این ورزش باستانی ندارد.

جمع بندی

در سینما و تلویزیون ایران تاکنون که به سالگرد شهادت سردار سلیمانی نزدیک می‌شویم اثر قابل توجهی ساخته نشده است، باید از زندگی این سردار رشید فیلم و سریال‌هایی ساخته و از طریق زبان سینما جواب دندان شکنی به هتاکان و وطن فروش داده شود.

منبع: راهبرد معاصر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۲:۰۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
شکرخدا تو سریال خانه امن
چن بار اسم سردارمون اومد


ولی واقعا لازم هس فیلم ها و مستندهای به تمام زبان ها درایران ساخته بشه به تمام کشورا داده بشه حتی شده رایگان
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۲۰:۵۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام اینارو ول کنید.موشک حیدر کرار رو تولید کنید تا اسرائیل رو بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام علیکم هرکس بتواند دفاع کند و اقدام نکند ناسپاس است
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
لعنت خدا پیرو پیغمبر بر روی آمریکا به خوصوص ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خاک بر سر هالیوود و خاک بر سر خائنین وطن فروش نوکر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۱۸:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
هر بلائی که سرمون میاد از خودمونه منافقین پست فطرت لعنت بر شما حتی اون آمریکایی همچین کاری نمی کنه خاک بر سرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
هر چه زودتر دنیا را مطلع کنید که تروریست کیست
فیلم و سریال با کیفیت و مردم دوست تهیه نمائید
و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر هالیوود
Netherlands
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
درسته که آب دریا از دهن سگ نجس نمیشه ولی ضعف شدید رسانه ی ما رو نشون میده... نمونه ش انیمیشنی از سردار که قبلا ساخته شد و ظاهرا به خاطر منافقان داخلی در کرسی های مسئولیت هیچگاه اجازه پخش نگرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
چه تیتر دردناکی.

چرا کارگردان های مطرحی مثل حاتمی کیا و دهنمکی و محمدحسین مهدویان دست به کار نمیشن؟

حتماً باید صبر کنیم و منتظر روایت گری غرض ورزانه ی هالیوودی های خبیث بشیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
موافقم. کم کاری از خود سینمای ایرانه. باید یه فیلم بی نظیر از سردار دل ها به بهترین نحو بسازند و شخصیت واقعی ایشان را به همه ی مردم دنیا نشان دهند تا بیشتر از این، آمریکا و اسراییل چرندیات خودشونو به مردم تحمیل نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خدا لعنتتوشون کنه

دلتنگتیم سردار دلها ..جونم فدای سردار
Iran (Islamic Republic of)
حمزه محمودی
۰۹:۴۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام ودرود بر سردار وسرباز وطن،سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
اشکال نداره غلط زیادی کردند.آنها داعش را ساختند اوباما و کلینتون بعد به ما میگن تروریست .سطل های زباله.
Iran (Islamic Republic of)
ایران iran
۰۹:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
هالیوود آمریکا تحت کنترل صهیونیست هاست کاملا" طبیعی فیلم های ضد ایرانی می سازند، ما چه کردیم در این مدت بعد از شهادت سرباز و سردار وطن شهید سردار سلیمانی بزرگ ؟ سینمای ایران هقوصوصا" سینمای دفاع مقدس باید در این زمینه رفیلم ساخته بود باید با همین ابزار به جنگ دشمن رفت، باید حاج قاسم را به دنیا معرفی کرد نباید سکوت کنیم و منتظر دشمن باشیم تا با فیلم و سریال های دروغین از بزرگان ما سیاه نمایی کنند ! ما ضعیف عمل کردیم .. پاینده ایران ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
از دید اونا ما تروریست هستیم و ازدیدگاه ما اونا تروریست هستن !!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
ای لعنت بر هی مشرک هه
ولی به قول یه ضرب المثلی طلا که پاکه،چه منتش به خاکه
اونها خیلی بی وجود هستن که می خوان چهره پاک سردار دلها رو خدشه دار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
از مهر ی و ه که حساب کنید من بی پدر و مادرم و بی فامیل . اباصالح المهدی
Netherlands
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
یعنی چی؟ خودت فهمیدی چی گفتی؟؟!!
France
دبیر
۰۸:۵۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
کلی سند و مدرک ادم زنده هستند که گواهی مبارزه با داعش سردار دلها باشند چرا فیلمسازان ما نشستن.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۱۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
در عصر ارتباطات و تکنولوژی یکی از راه های بیان واقعیت ساخت فیلم با محتوای مناسب و برگرفته از واقعیت هاست هالیوود از بدو تولد با ساخت فیلم سعی کرده چهره ای حمایت گر از دولت خود بسازد و سربازان پوشالی اش را قهرمان نشان دهد.. با وجود این که همه دنیا بارها خاری و ذلالت آمریکا و سربازانش را به چشم دیده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
شما چه کاره هستین من یک زنم آن مرد بزرگ از ناموسمان دفاع کرد حاج قاسم با غیرت دین هر ادیان را نجات داد شما ها یه مشت انسان در لباس شیطان هستین مرگ بر آمریکا روحت شاد برادر
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۶:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خاک بر سلبریتی های بی وطن ما وقتی کل سینمای ما در دختر بازی ... غوطه ور است و چرندیات و سیاه نمایی به خورد ملت میدهد
دشمن قهرمان ملی ایران زمین را یکبار دیگر ترور میکند
ننگتان باد
Iran (Islamic Republic of)
فمار
۰۶:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سردار خورشید خاموش نشدنیه‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
#مرگ_برآمریکا
#مرگ_براسرائیل
#مرگ_برصهیونیزم
#مرگ_برمنافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
وقتی خود ما راجب حادثه به این مهمی فیلم نمیسازیم باید منتظر باشیم امریکا بخاهد به نفع خود مصادره کند این ترور را توی این ترور تمام ناگفته های ما برای ونیا وجود دارد و چه زبانی بهتر از زبان هنر که راوی این ترور باشد به نظر من میبایست تمام هنرمندان ایرانی باید مجبور شوند حداقل یک بار اینن ترور بیشرمانه وناجونمردانه امریکا را نمایش دهند تا حقیقت روشن شود برای جهانیان که امریکا در منطقه دنبال مبارزه با تروریست نیست امریکا خود عامل تروریست و تروریست پروری در منطقه است غفلت غفلت غفلت و عاقبت روزهای بد وبدتر از بد که توسط امریکا برای ما ساخته میشود ما حتی بلد نیستیم بین خودمان روی امریکا را کم کنیم صد حیف
Iran (Islamic Republic of)
حسن. سلیمانی ازجیرفت
۰۴:۳۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
درودخداورسولش برسرداردلها وهمرزمان شههیدش مگرازدشمنیتادندان مسلح مثل ترامپ کثیف دیگه بیشترازاین توقع هست این کثتافنتهای اجنبی هنوزازاسم سرداروحشت دارن که هنوز وراجی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
الان چند سال است که قرار است فیلمی از سردار سلیمانی ساخته شود حتی از پیش از شهادت ایشان.طبق معمول آنقدر دست روی دست گذاشتیم تا دیگران درباره اش ساختند و تا توانستند دروغ و ناروا به آن شهید بزرگوار نسبت دادند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۴:۰۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مرگ و جهنم اسفل السافلین و هزاران درد بی درمان کشنده لاعلاج و بلیات آسمانی و زمینی بر آل نکبت آل سقوطی بر آل سعود خائن جنایتکار صهیونیستی آمریکای تروریست باد به والله قسم جهان اسلام به راحتی آب خوردن می توانند با اتحادشان و قدرتهایشان با هماهنگی و یکپارچگی به یمنیها از هر لحاظ کمک رسانی کنند و آل نکبت سعودی خائن فاشیست را هم به زیر بکشند ولی کم کاری می کنند اتحادیه جهان اسلام بدانید و آگاه باشید امت واحده رسول الله ص گرسنگی و بیماری کودکان یمنی هم نوعی توهین و اهانت و جسارت به حضرت رسول الله ص و دین اسلام ناب محمدی ص و توهین و اهانت به خالق هستی خداوند جل جلاله است که قانون حقوق بشر را در کتاب هدایتگر و نورانی مقدسش قرآن کریم گفته و نوشته اند ای حاکمان و ثروتمندان و قدرتمندان و سیاستمداران مومنین مسلمین جهان اسلام اگر کاری برای کودکان یمنی نکنید بروید در مسلملن بودنتان شک کنید همسایه ایی سیر و ثروتمند که می داند همسایه اش گرسنه است و طلب کمک می کند اگر او را یاری نرساند مسلمان نیست . سکوت و یاری نرساندن هر مسلمان به مظلومین ستم کشیدگان خیانت و اهانت و جسارت و توهین است به قرآن کریم خداوند جل جلاله و رسول الله ص و آل طیبین طاهرین معصومین س ع ایشان است .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
اگر ايران زودتر فيلم مى ساخت بهتر بود اول اجازه مى دهيد انها هر چه دلشان مى خواد انجام بدن وبعد شما عكس العمل نشون بديد خدا نسل خائنان واجنبى پرستان را كم كند
Iran (Islamic Republic of)
رضا جعفری شکیبایی
۰۳:۴۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
باسلام خبر وقیحانه و روبه صفتانه ساخت فیلم هالیوودی کافر نمکی بر جراحت قلبهای عاشقان میلیونی سردار عزیزمان حاج قاسم عزیز است ء آه ازخیانتهای منافقین کوردل داخلی کشور عزیزمان اگر همین الان حضرت آقا خامنه ای اجازه می‌دادند این منافقین خبیث را چه در داخل وچه در خارج از کشور با چنگ و دندان پاره پاره میکردیم اما چه کنیم که آقا صبر وتومانینبی مثال روزگار را دارند ومنافقین حضرت آقا راضامن بقای خود دارند َََََََََََ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
ننگ بر بی وجودخود فروخته خاعن نورسته وهالیود .اما سینما ابزاری قویست که ما باید در دفاع از قهرمانانمان بهتر این ابزار جنگ فرهنگی را مسلح و بکار گیریم,ذکر یک خبر کافی نیست.باید در دادگاههای حتی بی خاصیت بین المللی شکایت کنیم وفیلمی در خور وپر محتوا از سردار و سربازان فداکار قهرمان مملکت خویش بسازیم .وقت سهل انگاری وقصور نیست .اقدام عملی مطالبه ای ملی ست.
Iran (Islamic Republic of)
سامانی
۰۳:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلبریتیها که به برکت خون امثال شهید سلیمانی در آرامش تو این کشور دارن پول درمیارن میترسن درباره این شهید عزیز فیلم بسازن. می دونید چرا؟ نگران گرین کارت آمریکا و ویزای خودشون و بچه هاشون هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
منتظر باشید تا دشمن فیلم حادثه هواپیمای اکراینی را بسازد اگر ما واقعیت را با ابزار رسانه با کیفیت بیان نکنیم دشمن دروغ خودش را به خورد مردم دنیا میدهد
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۰۲:۲۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
الآن،زمان جهاد صدا و سیما و سینما و کارگردانان و فیلمنامه نویسان و بازیگران کشورمان است تا وارد میدان عمل در حمایت از کشور و سردار و سربازان اسلام ایران وهمه ی مظلومین مورد ظلم آمریکا و اسرائیل و آل سعود مرتجع و مستکبر، بشوند، تا با ساخت فیلمی قدرتمند، که پتانسیل آن هم با ساخت فیلمهایی چون مختار نامه و یوسف پیامبر و محمد (ص) و،،، در کشور وجود دارد، جواب دندانشکنی به قاتلین سردارمان و خائنین به کشور عزیزمان بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
همانطور که رهبر قبلا اشاره کردند چنانچه ما واقعیت را نگویمرو در ذهن مردم دنیا جا نیندازیم ( در قالب فیلم با کیفیت ، سریال ، کتاب به زبان زنده دنیا و ... ) دشمن با ابزار خودش واقعیت را تحریف میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
اباصالح المهدی
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۱:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
درود بر شرف حاج قاسم سلیمانی. انشا الله خداوند تبارک و تعالی روح این شهید بزرگوار را با جدم حضرت سید الشهدا امام حسین(ع)و یاران باو فایش محشور بفرماید امین. . به راستی شهادت هنر مردان خداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
برای پاسخ به این کار بیشرمانه آقای مجید مجیدی باید اسکار را تحریم کند و اگر نه تو زمین دشمن بازی خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
زمان ... سامرا دقیق ۵ و یازده دقیقه . اباصالح المهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
یارو کوره نمی یبنه شهید سلیمانی با خونش حکومت امریکا رو حقیر و ذلیل کرده و ننگ رسوایی آنها را می خواهد بپوشاند. البته ما هم نباید بیکار بمانیم و با یک مهندسی حساب شده کاری در جهت رسوایی هر چه بیشتر تطهیر کنندگان تروریست ها انجام دهیم که نتوانند دیگر سر بلند کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پف کند ریشش (ریشه اش) بسوزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دریا هیچوقت به دهن سگ نجس نمیشه
حالا میخواد نوع خودفروخته ی وطنیش باشه یا نوع خارجکیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر هالیوود
United States of America
امیرعلی
۰۰:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
بسم رب الشهدا.
بسم رب الحاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
فدایی امام خامنه ای
۰۰:۳۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
انشالله خداوند متعال با تعجیل در فرج امام زمان(عج) امریکای تروریست و دست پروده های انان را به ذلت کامل میرساند.
یاد حاج قاسم لحظه ای از ذهنها و قلبها پاک نخواهد شد. روحت شاد سردار
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۰:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
با سلام ***فمن یکفر به الطاغوت ویومن بالله ***پس کسانی که کافر شدن به طاغوت ایمان می آورند به خدا _هما نطور که امام خامنه ای فرمودند شیطان فقط وسوسه میکند اما آمریکا از شیطان هم بدتر است هم وسوسه گر است و هم طغیان گر وهم جنایت کار و مظلوم کش پس سزاوار است که بگوئیم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حقیقت همانند خورشید است شما ریاهکاران سیاه دل شیطان صفت نمی توانید آن را پناه نمایید.ما ملت امام حسینیم.جان ناقابل ما فدای خاک پای امام حسین(ع) . یا مهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
جواب دندان شکن به این فیلم نمایش مستند واقعی از مراسم مافوق تصور تشییع پیکر پاک شهید عزیزمان در عراق و ایران است ‌‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
کارگردان محترم جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا منتظر یک اثر به یاد ماندنی در این خصوص از شما هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ms
۰۰:۰۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
بابا چتونه اینقد دیگه اصطراب نداره هالیوود، مگه هالیوود چیه اونم فیلم دست چندم، اینقدر قدرت مانور تبلیغاتی نداره که بخوای بشینی تفسیرش کنی، اگه بخوایم خودمون میتونیم فیلم بسازیم رو دست بزنیم، پاتک تبلیغاتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه.خودشونو بکشن هم نمیتونن حاج قاسم رو از دل ها پاک کنن.چهره هاشون ،اون دنیا دیدن داره،یعنی خاک بر سرشون....
حاج قاسم،همیشه عزیز ایران و دنیای اسلامی.جونم فدات
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی پدرام
۲۳:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
من شک ندارم امثال نورسته و بقیه ایرانی الاصل های بی هویت یه روز در اختیارمون قرار میگیرن
یه چی مث شارمهد و زم
ولی کاش برا یه دقیقه دست من باشن...
Iran (Islamic Republic of)
ملورین وپدر
۲۳:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
به این وطن فروش برسانید تو واطرافیانت را باید۲بخش کرد ۱بخاطروطن فروشی وتوهین به ایران وپرچم باشرف این توی بی شرم را باید ماها ومردم تیکه تیکه کنیم هرجای دنیاباشی هرایرانی که اسم ایران را یدک میکشد ودستش به این هرزه وطن فروش برسد وناکارش نکند بی قیدوشرط ایرانی باغیرت نیست۲ به خاطر عشق به حاج قاسم باید تو وامثال تورو پیداکرد و ببندند به ماشین شخصی بکشنش الهی این درجه وافتخارنصیب من شود درود بی کران بر باغیرتان وطن وایرانی با غیرت ماایرانیان باغیرت وناموس پرست۲گروه هستم مخالف وموافق ولی خیانت به وطن ومردم وستاره های وطن برای هر۲گروه معنی ندارد وبایدحذف شود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
الان این اعمالی که میگی واقعا خودت انجام میدی ؟ دو تیکه کردن
اگه انجام بدی چیزی از داعش کم نداری عزیز دل برادر.
ولی فک نکنم بتونی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فیلم سینمایی های ما همه شدن مثل فیلم های ترکی، قهرمان ملی ما رو شهید کردن رسانه های ما طوری برخورد میکنن انگار یادشون رفته حاج قاسم اگه نبود الان ایران سرتاسر از پرچم های سیاه پربود و تو میدان آزادی الان قتلگاه مردم بی گناه میشد واقعا جای تاسف داره که اینجور مردی کسی بخواد به فراموشی بسپاره هرچند سردار همیشه در دلها خواهد ماند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تروریست همون هایی هستند که داعش روبوجودآوردندوپرورش دادند امریکا واسراییل غاصب و عربستان سعودی واقعا خجالت نمی کشندباعث به خاک وخون کشیدن میلیونها انسان بیگناه هستندسردارپرافتخارمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانشان مردانه جلوی داعش ایستادند ونگذاشتند داعشیا به هدفشان برسند
سردار روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز توی گهوار خونین پسری هست هنوز
Czechia
نعمت
۲۳:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
بر سیروس نورسته لعنت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
همیشه در قلب من جای داری سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۳:۲۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)

ترجمه آیه:

(میخواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
جگر آدم می سوزه وقتی عکس حاج قاسم رو می بینه. این انسان های بزرگ و سودمند باید باشند و عمر طولانی کنند چون لحظه لحظه اینها برای بشر خدمت است و خدمت.
شرم بر هر کسی که انسان های مفید را از بین می برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سردار برای مان دعا کن شاید ما هم رستگار بشیم .
Germany
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
آقا این سیروس خائن رو از ترکیه بیارید ایران اعدامش کنید تا بعدش حساب کار دستش بیاد.‌فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
#لبیک یا زینب
#لبیک یا مهدی
درود برشهدا اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خدا با سردار است او از ارزش‌های ایشان همایت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ملک حسین تختی
۲۳:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
باسلام ودرود برروح پرفتوح سرادر سپهبد سلیمانی ازتمام هموطنان فیلمساز نویسنده وتهیه کندگان توانمندایرانی خواهش میکنم فیلمی درباره زندگی وشجاعت سردار دلها بسازند وچهره حقیقی این قهرمان که افتخارایران وایرانی بود را به تمام جهانیان نشان دهند .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۲:۵۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حاج قاسم سلیمانی سربازی که به آرزویش رسید هم درجنگ۳۳روزه پوزه اسرائیل روبه خاک مالیددرعراق وسوریه هم که داعش دست پرورده اوبامارانابود کردایرانی باغیرت به داشتن این چنین سربازی افتخار میکند حاج قاسم تاابد درقلب ایران وایرانی زنده خواهی بود سردار دلها التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دورودخداوهمه اولیأخدا برسرداردلها شهیدوالامفام حاج قاسم سلیمانی عزیزباد!!!
بااین فیلم‌ها نه تنها وجهه وچهره حاج قاسم مخدوش نخواهدشد بلکه عزیزوعزیزتر خواهدشد وچهره‌ش براافراد افرادحقیقت جو روشنتر ومریدان وسربازانش خواهدشد!! ویک نکته مهم اینکه چراصداوسیما کشوری که پرچمداراستکبار ستیزی ودفات ازمظلومین جهان است درموردقهرمان واسطوره کشورخود وشجاعت های بیشمارش دردفاع ازکشورش وهمه مظلومین جهان وحتی کل بشروانسانیت تمام عمرومال وزندگی وحتی جانش راگذاشت قدم کوچکی مانندتولیدیک فیلم وسریال که گوشه‌ای ازارزش‌ کارهای این شهیدروبه نمایش بگذارد واورابه جهانیان ونسل‌های بعدی معرفی کندنساخته ونمیسازد!!! ای مسئولین بخدابایددرقیامت جوابگوباشید وخداازتون نمیگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ننگ بر آمریکا و اسراییل .تمام فتنه ها زیر سر صهیونیست هاست.کاش غیرت داشتند بعضی ازین وطن فروشهای خائن .سردار دلها در دل و جان ما جاریست.جانم فدای راه و مکتب سلیمانی.ده ماه از شهادت سردار دلها میگذرد وروز و شبی نیست که به یادش نباشم .آه و فریاد ازین دوری. البته حسرت فقط برای ماست که دستمان از وجود با برکتش کوتاه شد ولی او جادوانه شد و به بهشت، به اوج زیبایی ها پرواز کرد خوشا به شهادتش. سردار زنده ست در دل و یاد ما
Canada
ایرانی
۲۲:۵۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
باید فیلمهای زیادی برای شناساندن حاج قاسم ساخته می شد.امروز جنگ رسانه است و باید این کار را قوی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
FM
۲۲:۵۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
و خدای شهدا و حاج قاسم مارا کافیست.
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۴۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
وقتی رادیو تلویزیون تحت کنترل اصلاح طلبان ، بودجه ،شبکه های ایرانی برای خارج از کشور را نمیدهد یا قطع میکند و لی برای خندوانه و سریالهای مبتذل و سلبریتی سازی بودجه دارد
مشخص است که هالیودد ضعف را میداند و اینجنین فیلمهایی برای گمراهی افکار مردم میسازد چه انتظاری لست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
نمک نشناس های کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حالا هالیوود یه غلطی کرده و خودش رو مسخره کرده شما چرا تو بوق و کرناش می کنید؟هر سال چند صدتا فیلم مزخرف تو هالیوود ساخته میشه که اسمی هم ازش بجا نمیمونه. سلیمانی سلیمانی بود همه میدونند هم دوست و هم دشمن به عظمت سردار اعتراف می کنند، اتفاقا" دشمن بهتر از از خیلی از دوستان به بزرگی او پی برده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
هرچه قدر نور خورشید کم شد نور سردار دلها هم کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سریال هم بسازن از شهید سلیمانی چون خیلی سطحی و بساز برو درست میکنند بیننده نخواهد داشت. باید جلوه های بصری و داستانی قشنگی براش طراحی کنند که بیننده های مختلف رو به سمت خودش بکشونه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی جریده
۲۱:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
لعنت خدا بر منافقین داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ZAHRA
۲۱:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
خداوند سردار‌عزیزمان را بیامرزد وبا ائمه مهشور کند
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۲۱:۴۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
آمریکاست دیگه همه چی برنامه ریزی شده است.هنرمندای ما هشتک اعدام نکنیدمیزارندواوناحکومت بردنیا وصدسال اینده رامیبینند. وبنظرم طنزای مدیری انوری ها راعصبانی کرده.کارگردان فهیمی که قیداسکاربزنه و وطن پرست باشه .دیدین سلام ماهم برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
حزب اللهی
۲۱:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
انشاالله هر چه زودتر نابود بشن
Iran (Islamic Republic of)
فاتح
۲۱:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
هیچ چیز نمیتونه یاد و خاطره سردار دلها رو از از یاد ایران و ایرانی ببره حتی این وطن فروشا.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۰۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دریا با پوز سگ نجس نمیشه . ما همه قاسم سلیمانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۰۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اقا تقدر و تمجدید بجای خودش .
سردار ما یک اسطوره بود .
باید ایرانم دست به کار بشه و فیلم متقابل بسازه تو جشنواره ها ببره و اکران کنه .
چه بخوایم چه نخوایم آمریکا ابزرا رسا نه هالیود تو دستشه و با اون همه کار میکنه .
و خیلی هم قوی هست
ماهم باید عراقو که داعش را داشت میبلعید نشون بدیم و باورود سردار جان دوباره به عراقو نشون بدیم.
الان موقع عمله با حرف کار پیش نمیره
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۰:۳۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
مطمئنم‌که‌سردارمان‌در‌بالاترین‌درجات
بهشت‌وهمنشین‌اولیای‌خداست
روحت‌شاد‌سردا‌رشهیدمان‌‌‌شفاعت‌ما‌راپیش‌خدا‌کن
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۰:۱۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
وقتی تلویزیون و فیلمسازان ما نظاره گر میشوند دشمن برای تطهیر خودش همه کار میکند این قصور بزرگ رسانه ملی و سینماگران کشور ما است که چنین قهرمان ملی را اجازه میدهند در فراموشی قرار بگیرند و بسی جای تاسف
France
زهرا
۲۰:۱۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
من معتدم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضمن پخش بین امللی مراسم تشییع در برنامه های مختلف برون مرزی اثر فیلم کافر خنثی شود بیوگرافی ایرانی های ان مطرح شود ومورد سرزنش کاربران قرار بگیرد خود فیلم هم نقد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
شب پره گر نور آفتاب نخواهد
رونق بازار آفتاب نکاهد
مسیر روشن سردار تا نابودی استکبار و صهیونیست دامه دارد
United States of America
فرهاد
۲۰:۰۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
یاد سردار بزرگ دلها و افتخار ایران زمین،جاویدوگرامی.هزار لعنت به اون نامردای بزدلی که با نامردی و بزدلی تورو شهید کردن و صد هزار بار لعنت به اون حیوونای ایرانی نما و خائنی که می خوان با بی انصافی خوبیاتو نادیده بگیرنو از دشمن کشور حمایت کنن و کاری کنن که خونت پانال بشه
Iran (Islamic Republic of)
Valor
۲۰:۰۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
الان یک سال از شهادت این شخص بزرگ گذشته و حتی یه فیلم سینمایی کوتاه هم نساختیم. یه مشت بی خاصیت سینمای ایران را گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
امریکا نابود است اسلام پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
علاقه ای به شبکه های اجتماعی ندارم ولی اگر ممکن بود توی صفحه جیمز کاویزل مینوشتم اگر مدعی این هستید که صرفا بازیگر هستید و نقش محوله را بازی میکنید آیا دوست داشتید بعد از مرگتان یک فیلم از زندگی شما درست کنند و به دروغ شما را قاتل زنجیره ای تعداد زیادی کودکان نشان دهند. حالا تصور کنید قهرمان میلیون ها ایرانی را اینطور نمایش دهید ( فارغ از دشمنان وطن فروش خارجی وداخلی )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
از میان بردن انسان های مفید یعنی ضرر رسوندن به بشر که قابل بخشش نیست
Iran (Islamic Republic of)
نریمان ابراهیم وند
۱۹:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
این سیروس نورسته
هم بی ذات هم پَسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ما سردار عزیزمون رو دوست داریم. با این کارها خودتون رو زشت تر از پیش می کنید
United States of America
فرزند ایران
۱۹:۴۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
تکفیری ها و تروریستهای آمریکایی با پرچم داری موجود ناپاکی مثل ترامپ، با پولهای کثیف خود با تبلیقات دروغین خود گوش زمان را کر کرده است.
حیف و صد افسوس که فعلا تبلیغات پرزرق وبرق غربی جای منطق و عقل را از اغلب انسانها ی زمین ربوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۹:۳۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
نام‌سردار‌سلیمانی‌مانند‌چراغیست‌که‌هیچگاه‌خاموش‌نخواهد
چون‌‌‌‌‌این‌چراغ‌به‌حکم‌پروردگار‌خاموش‌نشدنیست‌سردار‌عزی‌اگر‌سالهای‌زیادی‌هم‌بگذرد‌باز‌هم‌با‌شنیدن‌نام‌‌تو‌‌بی‌اختیار‌اشک‌میریزم
Canada
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
همیشه توسط فیلم و رسانه و سایت ها
حقیقیت را طور دیگه ای بنفع خودشان به تصویر کشیده اند
ولی ان دوران دوز و کلک گذشته
دیگه نمیتوانید دورع بخورد ملت دینا دهید
بدجوری دست خبیث و شیطانی تون رو شده
ما هم باید مقابله به مثل کنیم و
حقیقیت را بصورت فیلم بازگو کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
هنرمندان ما چه فیلی ساختن.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
باسلام فیلم مسافران را ساخته اند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
درود‌وصلوات‌‌خداوند‌بر‌روح‌پاک‌‌وبی‌آلایش‌‌سردار‌دلها‌او‌‌حقیبتا
سردار‌دلها‌بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد قربانی
۱۹:۲۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ایران در لغت به معنای سرزمین آزادگان هست،اون بی هویتی که این فیلم رو ساخته نه مسلمان هست و نه حتی بویی از آزادگی برده،وگرنه در مورد قهرمان شیردل کشورمان ایران،چنین فیلمی برای چاپلوسی پیش اربابان غربی اش درست نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
Q
۱۹:۰۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دوستان و هم وطن ها خودتون رو ناراحت نکنید بجاش ما هنرمندهای زیادی داریم که در دفاع از ارازل و اوباش هشتک اعدام نکنید می زارن!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سردار ما چون خورشید بی منت به هرجا رفت گرما و نور بخشید او در قلب مردم بود نه در شعار و زبان چطور یک تکه ابر سیاه می خواهد جلوی باور مردم به خورشید رابگیرد این خائنین هنوز در رویای باطل به سر میبرند در ایران اسلامی مسیحی و مسلمان و زرتشتی و ... همه باهم و همدل و زیر سایه حق زندگی و اندیشه دارند نه بر اساس توحش نژاد و تکفیر لعنت بر خائن شیطان صفت که در پی تیره کردن وجه کشور خود به هر کاری دست میزنند لعنت بر شیطان قرن هالیوود
۱۲