پزشکان و پیراپزشکان هلال احمر همدان به ایلام اعزام می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: پزشکان و پیراپزشکان هلال احمر همدان به ایلام اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سنجربیگی, مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود:با قرار گرفتن سه شهرستان استان ایلام (ایوان، چرداول و ایلام) در شرایط سیاه و تعلق داشتن نیمی از فوتی‌های کشور طی ٢٤ ساعت گذشته به این سه شهرستان با پیگیری و هماهنگی معاونت داوطلبان، تعدادی از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان به ایلام اعزام می‌شوند و تعدادی نیز در استان به حالت آماده باش قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: برای اولین بار است که وزرات بهداشت در شرایط کرونایی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درخواست کرده که پزشکان و پیراپزشکان داوطلب خود را جهت ارائه خدمات درمانی به خارج از استان اعزام می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: بعد از به وجود آمدن شرایط کرونایی، برای ارائه خدمات در تخصص‌های مختلف در شهرستان‌های استان ایلام، این جمعیت در سطح استان اقدام به فراخوانی پزشکان و پیراپزشکان  داوطلب و متخصص کرده است.

سنجربیگی با بیان اینکه در این راستا نیاز است پزشکان و پیراپزشکان داوطلب برای اعزام پای کار باشند خاطرنشان کرد: از پزشکان و علاقمندان به همکاری تقاضا می‌شود به معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان و شعب تابعه مراجعه و یا با شماره ۳۸۲۳۶۰۰۳ تماس حاصل کنند.

او اضافه کرد: متخصص ریه، متخصص عفونی، متخصص داخلی، متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، کارشناس بیهوشی، بهیار و پرستار از جمله تخصص‌هایی هستند که خدمات آن‌ها در این ماموریت مورد نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان یادآور شد: علاقمندان در صورت تمایل می‌توانند از پل ارتباطی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان استفاده کرده و در این اقدام وارد کار شوند.

سنجربگی بیان کرد: شرایط از قبیل زمان اعزام و تعداد روز‌های استقرار و... متعاقبا توسط حوزه معاونت داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار