آذربایجان غربی رتبه دوم کشور در فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد

آذربایجان غربی سال گذشته با احیای ۹۰ واحد صنعتی راکد و ایجاد ۱۱۳۱ شغل جدید رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان در بازدید از شهرک صنعتی مهاباد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال جدید و صیانت از شغل‌های موجود از اولویت‌های جدی استان در سال جهش تولید است، آذربایجان غربی سال گذشته رتبه دوم احیای واحد‌های راکد صنعتی را کسب کرد.

حاتمی افزود: سال گذشته با احیای ۹۰ واحد راکد و ایجاد ۱۱۳۱ شغل جدید در شهرک‌های صنعتی رتبه دوم را به خود اختصاص دادیم و امسال هم سعی می‌کنیم تا با احیای ۹۰ واحد دیگر دوباره رتبه بالایی را کسب کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در شهرک صنعتی مهاباد هم در چهار ماهه اخیر ۱۰ میلیارد ریال برای حل مشکلات زیر ساختی اختصاص داده شده است.


بیشتر بخوانید


در جریان این بازدید مسئولان شهرستان هم از حل مشکلات و توسعه فضای شهرک صنعتی مهاباد خبر دادند.

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای توسعه شهرک صنعتی مهاباد ۴ هکتار و نیم هکتار به مساحت آن اضافه شد و به ۶۸ هکتار رسید.

او افزود: همچنین مقرر شد تا از زمین‌های منابع ملی اطراف به شهرک صنعتی اضافه و در صورت تمایل به متقاضیان واگذار شود.

محمودزاده از مشکل آب شرب شهرک صنعتی هم خبر داد و اذعان کرد: مشکل آب آشامیدنی این شهرک هم بررسی شد تا با حفر چاه دوم بتوان این مشکل را حل کرد و در صدد هستیم تا بتوانیم بودجه لازم را برای اجرای فاز دوم تصفیه خانه کسب و تخصیص دهیم.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.