تشدید برخورد با تور‌های گردشگری غیر مجاز در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از تشدید برخورد با افراد متخلف در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نظارت بر فعالیت گروه های گردشگری به طور مستمر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان  بر تشدید برخورد با افراد متخلف در حوزه برگزاری تور‌های گردشگری تأکید کرد و گفت: در این راستا با نصب بنر و پلاکارد در نقاط پر تردد، مراکز شهر‌ها و روستاها، از عواقب سفر با تور‌های غیرمجاز به مردم اطلاع رسانی شده است.

او افزود: از ابتدای امسال نظارت گشت‌های تلفیقی بر فعالیت گروه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی به صورت مستمر در حال اجرا است.

ارجمند گفت: با توجه به تذکرات مکرر در خصوص عدم امکان تبلیغ و فروش تور توسط راهنمایان گردشگری استان زنجان بدون درج نام دفاتر خدمات مسافرتی، هرگونه فعالیت تورگردانی بدون مجوز در دفاتر توسط راهنمایان نیز تخلف بوده و در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی، جهت ابطال کارت راهنما نیز اقدام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد:با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی استان زنجان متولی اصلی صدور مجوز برگزاری تور‌های گردشگری است، لذا سایر دستگاه‌ها از صدور هرگونه مجوز در این راستا خودداری کنند.

او گفت:در این راستا طی جلسات برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراجع قضایی و انتطامی استان زنجان نیز با اهتمام و جدیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌اند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.