ترامپ در پی شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴

دونالد ترامپ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری به مشاورانش اعلام کرده است که وی در صورت صحت آرای جو بایدن در انتخابات امسال، دوباره تلاش خواهد کرد تا برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ نامزد شود.


بیشتر بخوانید


ابتدا سایت خبری اَکسیوس و سپس، نیویورک‌تایمز گزارش دادند که رئیس جمهور ایالات متحده حتی اگر بانتیجه انتخابات ریاست جمهوری امسال یعنی پیروزی جو بایدن، رقابت کند، ایده یک نامزدی دیگر را با مشاوران خود مطرح کرده است.

بر اساس قوانین ایالات متحده آمریکا شرکت هر فرد بیش از دو دوره به صورت متوالی در انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است، اما ترامپ که خبرگزاری تلگراف وی را «آقای ترامپ» نامیده است، همچنین کمیته اقدام سیاسی به اصطلاح رهبری یا PAC را تشکیل داده است که به او اجازه می‌دهد در سال‌های آینده نیز بر حزب نفوذ داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه مگر خوابشو ببینی ترامپ ملعون تروریست جنگ داخلی شدید و سختی در کشور آمریکا رخ خواهد داد ولی تو دیگر رئیس جمهور نخواهی شد تو به زباله دان تاریخ بشریت انداخته شدی برای همیشه جوبایدن موذی ملعون هم همین سرنوشت تو را خواهد داشت اگر دنباله روی راه تو و حامی رفتار و افکار و کردار و گفتار خبیثانه گذشته توی ملعون باشد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار