رئیس سازمان صمت استان سمنان خبرداد؛

توزیع‌ ۳۰ تن روغن مایع در سطح استان سمنان

تشنه دل بابیان اینکه از نظر کالا‌های اساسی کمبودی در استان وجود ندارد، گفت: ۳۰ تن روغن مایع در سطح استان توزیع‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه ۳۰ تن روغن مایع در سطح استان توزیع‌شده است، ابراز داشت: مشکل خاصی در خصوص توزیع این محصول برای سطح استان وجود ندارد.

او ضمن بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان سمنان نیست، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با پرهیز از خرید مازاد بر مصرف یا گزارش موارد خاص از احتکار خانگی جلوگیری کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ تن مرغ گرم در سطح استان توزیع می‌شود، ابراز داشت: طی مصوبه کارگروه تنظیم بازار، مرغ گرم باقیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف‌کننده در سطح استان توزیع خواهد شد.

تشنه‌دل بابیان اینکه نظارت و بازرسی از واحد‌های توزیع‌کننده کالا‌های اساسی و واحد‌های صنفی انجام می‌شود، در ادامه تصریح کرد: با هرگونه تخلف گران‌فروشی و امتناع از فروش و عرضه کالا در سطح استان سمنان به شدت برخورد خواهد شد.

او افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف می‌بایست تا ساعت ۱۸ به کار خود پایان دهند که در این خصوص نیز گشت‌های نظارتی در سطح استان فعال بوده و واحد‌های متخلف مشمول تذکر، جریمه یا پلمپ خواهند شد لذا رعایت آن بر همه افراد الزامی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار