هشدار سخنگوی ارتش یمن در خصوص پاسخ نظامی به عربستان

سخنگوی ارتش یمن به تمامی شرکت‌های خارجی هشدار داد که از تأسیسات نظامی فاصله بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه خبری المسیره، در پی ادامه خصومت ورزی عربستان در جنگ یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن هشدار درباره حمله احتمالی به تأسیسات نظامی عربستان سعودی در روز‌های آینده، از مردم خواست که از این تأسیسات فاصله بگیرند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، امروز، چهارشنبه در خصوص حمله احتمالی به تأسیسات نظامی عربستان سعودی هشدار داد.

یحیی سریع در حساب کاربری توییتر خود نوشت: در پاسخ به ادامه تجاوز‌های ائتلاف سعودی، محاصره ظالمانه یمن، تنش نظامی مستمر و پافشاری دشمن به بسته نگه داشتن فرودگاه‌ها و بندر‌ها به روی یمن، نیرو‌های مسلح یمن در اتخاذ گام‌های تنش زای مشابه در روز‌های آینده تردیدی را به خود راه نخواهد داد.

یحیی سریع در ادامه با هشدار به تمام شرکت‌های خارجی در عربستان سعودی، مردم حجاز و نجد و همچنین افراد مقیم در تمام مناطق این کشور از آنان خواست تا از تأسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی که در امور نظامی از آن‌ها استفاده می‌شوند، فاصله گرفته؛ چرا که به گفته وی این تأسیسات هدف مشروع نیرو‌های نظامی یمن قرار خواهند گرفت.

گفتنی است پیشتر نیز جنگنده‌های ائتلاف سعودی استان‌های صعده، مارب و الجوف را چندین بار هدف حمله قرار دادند.
در یکی از این حملات یک بازار هدف قرار گرفته شد. این در حالی است که روستا‌ها و مزارع هم هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

همچنین این هشدار مقامات یمنی در حالی بیان می‌شود که نیرو‌های مسلح این کشور به تازگی پس از هشدار‌های مستمر به ائتلاف سعودی درباره به پایان رساندن محاصره این کشور، در چند نوبت فرودگاه سعودی «ابها» در جنوب عربستان سعودی را هدف حمله پهپادی قرار داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار