مدیر دفتر آیت‌الله یعقوبی در مشهد:

تحریم‌ها علیه ایران را به شدت محکوم می‌کنیم

مدیر دفتر آیت‌الله یعقوبی در مشهد گفت: کشور‌های اسلامی و عربی تائید تحریم ظالمانه علیه ایران را داشتند به‌خصوص تحریم‌های دارویی در دوره بحران کرونا را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیخ عمار هلالی مدیر دفتر آیت‌الله یعقوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: کشور‌های اسلامی و عربی تائید تحریم ظالمانه علیه ایران را داشتند و نمونه تحریم‌ها را در نقل و انتقال تمامی اقلام ضروری به‌خصوص دارویی در دوره بحران کرونا را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

او افزود: خواستار بازگشت به راه حق و دوری از راه باطل هستیم؛ همچنین اتحاد کشور‌های عربستان و امارات با اسرائیل را به‌شدت محکوم می‌کنیم، زیرا اوج بی‌شرمی‌ها را به جوامع اسلامی و کشور‌های منطقه نشان دادند.

مدیر دفتر آیت‌الله یعقوبی با ذکر این نکته که فتنه‌های شوم دشمنان علیه کشور‌های اسلامی همچون ایران، عراق، سوریه، لبنان و افغانستان را محکوم می‌کنیم، ادامه داد: این فتنه‌ها که از ابتدای انقلاب آغاز شد و با واکنش امام خمینی (ره) همراه بود چیز تازه‌ای نیست و این پاسخ‌ها توسط شهیدان بهشتی و مطهری و همچنین مراجع تقلید و در راس مقام معظم رهبری ادامه یافته و معتقدیم که حزب‌الله همواره پیروز است و اسلام هیچگاه تسلیم کفر نمی‌شود.

هلالی ضمن محکومیت اهانت به مقدسات، بیان کرد: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور و همچنین بی‌حرمتی مدیر یک باشگاه مشهدی به ساحت مقدس امام رضا (ع) را که به هیچ وجه قابل ببخش نیست به‌شدت محکوم می‌کنیم؛ از تمامی امت‌های اسلامی می‌خواهیم که همانند مردم ایران و عراق پاسخی کوبنده به این توهین‌ها و اهانت‌ها بدهند تا شاهد تکرار چنین موارد تلخ و دردآوری که موجب ناراحتی مسلمانان شده است نباشیم.

او تصریح کرد: نام حاج قاسم سلیمانی که موجب اتحاد میان مسلمانان شد تا ابد زنده و پاینده است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار