قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش/ قاتل چاقو را به دیوار کوبیده بود

همزمان با کشف جسد خونین پسر ۱۳ ساله مقابل مدرسه‌ای در تبریز تحقیقات پلیسی برای حل این معمای جنایی آغاز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌ خانواده پسر ۱۳ ساله تبریزی صبح جمعه متوجه غیبت وی شدند و بعد از پیگیری جسد خونین وی را جلوی مدرسه پیدا می‌کنند.

سرهنگ هاشم شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این‌باره گفت: با اعلام خبری مبنی بر انتقال جسد پسربچه‌ای ۱۳ ساله به بیمارستان شهدای تبریز، بلافاصله اکیپی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر بچه قبل از انتقال به بیمارستان جان باخته بود و بنا به اظهارات یکی از همسایگان وی بر اثر چاقوخوردگی در منطقه گلشهر به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ شعفی گفت: پس از حضور تیم تخصصی بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و مقامات قضایی برای بررسی اقدامات اولیه، پرونده برای رمز گشایی در دست بررسی است.

پدر این نوجوان گفت: نمی‌دانم چه بر سر فرزندم آمد، اصلاً سابقه نداشت بدون اطلاع قبلی خانه را ترک کند. اما صبح جمعه که بیدار شدیم، متوجه غیبت وی در خانه شده و بلافاصله همه جا را به دنبالش گشتیم. فقط تلفن همراه و کلیدهایش مانده بود، که این مسأله وحشت ما را از اینکه نکند بلایی سر وی بیاید، دوچندان کرد.


بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: بعد از جست‌و‌جو‌های فراوان، سه ساعت بعد، جنازه خونی‌اش را جلوی مدرسه محله پیدا کردیم و چاقو هم در کنار جنازه به دیوار کوبیده شده بود.

وی با درخواست از قانون برای مشخص کردن علت مرگ فرزندش، تصریح کرد: با مشخص شدن علت مرگ فرزندم، اولاً می‌فهمیم چه بر سر فرزندمان آمد ثانیاً تجربه‌ای می‌شود برای مردم تا بدانند چگونه با فرزند خود رفتار کنند.

اما مادر این نوجوان ۱۳ ساله هم  با بیان اینکه فرزند ۱۳ ساله من از لحاظ جثه و رفتار مانند بچه‌های هفت ساله بود، گفت: «محمد» تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می‌گرفتم و الان هم که به‌خاطر کرونا اصلاً از منزل بیرون نمی‌رفت و دائماً در خانه بود، خودم از وی مراقبت می‌کردم.

این مادر با بیان اینکه طبق اظهارنظر پزشکی قانونی، مرگ بر اثر اصابت چاقو به قلب وی بوده است، تصریح کرد: هفت ضربه چاقو، برای این جثه کوچک خیلی زیاد و دردآور است؛ تا آنجا که مأمورین آگاهی را نیز به شوک فروبرده بود و برای آنان نیز موضوع تکان‌دهنده‌ای محسوب می‌شد. اما اظهارات سرهنگ نوجوان، رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان اندکی متفاوت از اظهارات والدین این نوجوان فوت شده بود، تا آنجا که وی فرضیه قتل و اینکه این پسر ۱۳ ساله به طور عمد به قتل رسیده باشد را نفی کرد و به خبرنگار گفت: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و هنوز مشخص نیست که عامل مرگ، قتل است یا خودکشی.

وی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، خاطرنشان کرد: پرونده‌هایی مانند سرقت از طلافروشی تبریز و قتل عابر پیاده در پی آن، کاملاً واضح و روشن است که در آن قتل انجام شده است؛ اما این پرونده از پیچیدگی‌های خاص خودش برخوردار است.

 

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، کشف جسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا داریم یه گزارش کامل از این جنایت برن و با خانواده این پسر گفت وگو کنند تا شاید قاتل پیدا بشه ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۴:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
من وقتی خون می بینم گریه ام میگره چون وقتی 8 ساله بودم
من رو خواستن بدزدن اما سریع رفتم خونه و دیگه به اون خونه
نفتیم
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۸:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
چرا واقعا؟ ما باید توی کشوری زندگی کنیم که حتی ممکنه هر لحضه ما تهدید بشیم ، به مرگ ، به قتل ، خودکشی ، چرا واقعا ؟
من خودم که ۱۳ ساله هستم و یه دخترم میترسم تنهایی برم بیرون ! آخه میدونم ایران شده پر از شیطان سفت ها !
خدا بیامرزه محمد امین رو روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۵۴ ۰۱ دی ۱۴۰۰
رئیس بخش جنایی پلیس خیلی باهوشه (بنظرم ضریب هوشی ایشون کمتر از 50 باشه). ایشون اعتقاد دارن این نوجوون 13 ساله خودکشی کرده. به قطع کسی خودکشی می کنه که دلیلی برای زیستن نداشته باشه یا با افسردگی و زجری وصف نشدنی سر و کار داشته باشه و بخواد با این عمل از این زجر فرار کنه. بسیار نادره که نوجوونی 13 ساله در این سن، به پوچی برسه یا به افسردگی شدید مبتلا بشه؛ افسردگی ای که سالها نیاز به زجر کشیدن دارد و تخت شرایط خاصی بروز می کنه که تقریبا غیر ممکنه برای این پسر 13 ساله. از این موضوع می گذریم و فرض می کنیم احتمالا این فرد به افسردگی بسیار شدید مبتلا بوده است یا یک نابغه بوده و با استدلال های فلسفی قوی دریافته دلیلی برای زیستنش وجود نداره. معمولا افرادی که خودکشی می کنن، دنبال روشی می گردن که به سرعت و با کمترین درد زندگی رو وداع بگن. به همین دلیل یک انسان که قصد خودکشی با اسلحه رو داره، به سرش شلیک میکنه نه به پاش! یا فردی که از ارتفاع خودش رو پرت می کنه، مکان های بسیار مرتفع را برای این کار انتخاب می کنه نه ارتفاعی که پاهاش بشکنه!!! حال این منطقیه که این نوجوون 13 ساله برای خودکشی با چاقو 7 بار به خودش ضربه بزند آن هم به قلبش! آیا در دومین ضربه ای که به قلبش می زند اگر بیهوش نشده باشد (زیرا ضربه چاقو به قلب باعث پارگی رگ های مهم یا همون شاهرگ های قلب می شود) می تواند از شدت بی حالی و درد سومین ضربه را نیز بزند؟ فرض می کنیم این نوجوون 13 ساله با چاقو 6 بار به خوش قلبش ضربه زد تا خودکشی کند بنظر شما چطور امکان دارد ضربه 7 اُم را زمانی که قلب به درستی کار نمی کند و بدن بی حال است و دردی بی اندازه را تحمل می کند، درست به همان جا (قلب) ضربه بزند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا به مادرش صبر بده من خودم يه مادرم و واقعا اينكه اين بچه خودكشي كرده باشه محاله ،چرا تاحالا قاتل رو پيدا نكردن
تا كي بايد اتنا ها محمد امين ها قرباني انسان هاي حيوان صفت بشن چرا انقدر جرم و جنايت بايد زياد باشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه اخه بی رحما چطور دلتون میاد من از ترس خدم میترسم به بچه حتی۱۵ سالش ی پس سری حتی از شوخی بزنم واقعا چطور دلتون اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
اولا...خدابیامرزتش
دوما...مامور آگاهی میگه 9بار چاقو خورده در قلبش بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
بوی تجاوز جنسی میاد بعد طرف برای اینکه صدای بچه در نیاد کشتتش
Iran (Islamic Republic of)
Ailin beik
۱۶:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چرا ارتباطاتش رو قبل از قتل بررسی نمیکنید.با توجه به تلفن همراهش یا روش های دیگه.بعد باید بررسی بشه که آیا به کسی مشکوک هستند که به دلایل مختلف کینه ای از خود پسره یا خانواده اش داشته باشه.به نظرم نیروی انتظامی کشور ما واقعا ضعیف و کند ذهنه
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۶:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
واقعا مایه تاسفه که بعد اینهمه مدت هنوز علت این جنایتو پیدا نکرده باشند از وقتی این جنایتو شنیدیم همش پیگیرش هستیم که این جنایت دردناک کار چه شیطانیه ولی انگار بایدشخص کله گنده مثل علی دایی باشی تا یه روزه طرف خطاکارو کت بسته تحویل قانون بدهند!
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۸:۵۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
جرم و جنایت خیلی زیاد شده باید مجلس و قوه قضایه راهی برا این معضل پیدا کنند دیگه راحت دارند ادم میکشند مثل اب خوردن
Iran (Islamic Republic of)
نسیبه
۱۰:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۸:۵۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
آخی پسر بیچاره چه دردی کشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
شاید دوستان حسودش این کار را کردند
یا شاید کسی به خاطر کینه و کدورت این کار را کرده کینه ای که میتونه علاقه ای به مادر فرزند بوده باشه شاید در گذشته یا حال
پلیس باید برسی کنه نه که فوری بگه خودکشی بوده
اگر قاتل را پیدا کردید پدر و مادر هیچ وقت بخشش نکنن در ازای دیه قول نخورند تا این رفتار تکرار نشه
Iran (Islamic Republic of)
جوان
۱۶:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
پسر 13 ساله خودکشی با چند ضربه چاقو و در نهایت کوبیدن چاقو به دیوار،با هوش چشم نخوری یه وقت،،خدا کمک مردم تبریز کند با این اوضاع و احوال،مسئولین کشوری کمک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
یاد کارآگاه شمسی بخیر اگر اون بود فکر کنم میتونست معما رو حل کنه
Japan
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
کدوم بچه ی 13 ساله ای با چاقو خودکشی میکنه و بعد از مرگ بلند میشه چاقو را به دیوار می کوبه. عملکرد ضعیف نیروی انتظامی در تبریز باعث گسترش جرم در این شهر شده و امنیت ما ساکنان این شهر را کاهش داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
جرم و جنایت همه جا زیاد شده دوست عزیز
آخرین اخبار