رفع مشکل افت فشار آب در اندیمشک با تعمیر خط انتقال جی آر پی

سرپرست اداره آب و فاضلاب اندیمشک از تعمیر خط انتقال ۴۰۰ جی آر پی و برطرف شدن مشکل افت فشار آب در این شهرستان خبر داد.

کریم ملک خدایی سرپرست اداره آب و فاضلاب اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تعمیر خط انتقال ۴۰۰ جی آر پی و برطرف شدن مشکل افت فشار آب گفت: ارتقای خدمت و رضایتمندی شهروندان، اولویت مجموعه آب و فاضلاب این شهرستان است.

او افزود: شهروندان می‌توانند جهت بررسی وضعیت قبوض و پرداخت آب‌بها به صورت آنلاین به نشانی https://pay.abfakhz.ir/Default.aspx مراجعه کنند.

ملک خدایی با اشاره به مصوبه ستاد استانی کرونا بیان داشت: کاهش حضور مراجعان برای حفظ سلامت شهروندان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در سطر برنامه‌های مجموعه آب و فاضلاب این شهر قرار دارد و شهروندان می توانند با همکاری دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از خدمات آبفا بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره آب و فاضلاب اندیمشک با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به جهت حمایت از تولید در کشور، تصریح کرد: با توجه به تلاش و برنامه ریزی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداربه منظور ایجاد طرح‌های بزرگ و کوچک تولیدی و صنعتی، آمادگی لازم را در جهت توسعه اقتصادی و ارائه خدمات مطلوب در حوزه آبفا دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.