استعفای مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز/ ادامه بلاتکلیفی در مالکیت کارخانه

مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره گروه ماشین سازی تبریز، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر فرج زاده مدیرعامل و عضو موظف هیئت مدیره گروه ماشین سازی تبریز با اعلام کناره گیری خود از مدیرعاملی گروه ماشین سازی تبریز گفت که استعفای خود را به معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سایر مبادی ذی ربط ارسال کرده است.

فرج زاده علت استعفای خود را تداوم مشکلات ناشی از بلاتکلیفی مالکیت کارخانه، تعیین نشدن اعضای هیات مدیره و عدم حصول نتیجه علیرغم مدت‌ها تلاش و پیگیری برای رفع این مشکلات برشمرد.

فرج زاده تصریح کرد: تداوم این مشکلات، فعالیت‌های کارخانه را ناشی از موانع متعددی در مراودات گمرکی، بانکی مواجه کرده بود و متاسفانه پیگیری ۱۶ ماهه اینجانب برای رفع این موانع منجر به نتیجه قطعی نگردید.

مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز هشدار داد عدم تعین تکلیف مالکیت شرکت، کارخانه را با پیچیدگی و ابهام روز افزون مواجه کرده است.

فرج زاده با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از گروه ماشین سازی تبریز از جمله حمایت مدیران محترم استانی، نمایندگان محترم، به ویژه همراهی و همدلی ایجاد شده در مجموعه داخلی این کارخانه گفت: در مدت کوتاه ۱۶ ماهه که اینجانب در خدمت عزیزانم در گروه صنعتی ماشین سازی تبریز بودم، ضمن مرتفع شدن رکود و شروع رونق تولید و به روز شدن پرداخت حقوق کارگران که باعث جلوگیری  از مشکلات اقتصادی و اجتماعی گردید، کارخانه در مسیر رونق تولید و احیای جایگاه شایسته خود قرار گرفت به طوری که اکنون تمام مطالبات تدارکاتی پرداخت و حقوق ماه‌های آتی کارگران نیز تامین شده است.

شرکت ماشین‌سازی تبریز با بیش از پنجاه سال سابقه تولید انواع ماشین‌های ابزار و ارائه مستمر خدمات پس از فروش در سطح کشور جزء کارخانجات قدیمی ایران محسوب می‌شود، اما این شرکت با سابقه، طی سال‌های اخیر با مشکلات متعددی مواجه بوده است.

این شرکت بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی چندبار توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار و به دلیل عدم بررسی اهلیت خریدار توسط سازمان خصوصی‌سازی پس از واگذاری با مشکلاتی مواجه شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.