تهیه اقلام معیشتی به ارزش یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان در کازرون

در دومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی نهضت تعاون و احسان شهرستان کازرون اقلام معیشتی برای نیازمندان این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تهیه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه پاسداران  شهرستان کازرون با حضور در این زمایش که در حسنیه شهدای مسجد ملابرات کازرون برگزار شد،گفت: پنج هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که میان خانواده های نیازمند و افرادی که به دلیل کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند توزیع می شود.

او، بیان کرد: مرحله سوم این رزمایش پنجم آذر درسالروز فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفان در سطح گسترده تری در شهرستان کازرون برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون نیز با اشاره به محور مسجد بودن این رزمایش تصریح کرد: هزینه تهیه بخشی از این بسته های معیشتی به همت جوانان عضو پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در قرارگاه شهید خرسند جمع آوری شده است.

او، ادامه داد: خانواده هدف این کمک های مومنانه در محلات از قبل شناسایی شده اند که جوانان بسیبجی در شرایط مناسب و با رعایت حفظ شخصیتی خانواده ها بین آن ها توزیع می کنند.

حجت الاسلام سجاد شریفی مسئول گروه جهادی طلاب کازرون، نیز افزود: ۱۰ قلم از کالاهای مورد نیاز امروز خانواده آسیب پذیر جامعه شامل گوشت مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و مواد شوینده و بهداشتی، کارت هدیه که با مشارکت گروه جهادی طلاب و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) کازرون تهیه شده است بین نیازمندان توزیع می شود.

شهرستان کازرون در فاصله  حدود ۱۲۰ کیلومتری غرب استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار