هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید را بشناسید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد! + تصاویر

۹ نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معلوم شد «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شده است؛ مردی که تا آن‌موقع همه‌جا بود و حالا قرار بود در کاخ‌سفید هم باشد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد جان ترامپ» تاجر و مدیرعامل یک شرکت خوشه‌ای خانوادگی است که از مادربزرگش به ارث برده و در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، دلالی، فروش، بازاریابی و مدیریت املاک یکی از شرکت‌های بزرگ جهان محسوب می‌شود. فقط همین نیست؛ در حوزه اقتصاد هرجا بروی ترامپ آنجاست. «سازمان ترامپ» مالک یا مدیر تعداد زیادی برج اداری و مسکونی، شرکت تجاری، هتل، استراحتگاه، مجتمع رفاهی و تفریحی، کازینو و زمین‌های گلف است و در مجموع، حدود ۵۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ را اداره می‌کند.

این‌طوری است که ترامپ با ثروت بیش از ۳ میلیارد دلاری شده است ثروتمندترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا و یکی از ۸۰۰ فرد ثروتمند جهان. باز هم فقط همین نیست؛ ترامپ بیش از این‌ها جلوی چشم است. از سال ۱۹۸۵ در تعداد زیادی فیلم و سریال و حتی تبلیغات تجاری حضور داشته تا بیش‌تر جلوی چشم باشد؛ هالیوودی‌بازی در حد اعلاء!

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

ترامپ سریال بازی می‌کند

همه نقش‌های ترامپ هنرپیشه!

ترامپ از قبل در ناخودآگاه و خودآگاه آمریکایی‌ها بود؛ روزی که برای رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا جلوی دوربین رفت، همه او را می‌شناختند یا بالاخره یک جایی او را دیده بودند. در واقع ترامپ حتی برای غیرآمریکایی‌ها هم آشنا به نظر می‌آمد؛ بالاخره او را در یکی از سریال‌های تلویزیونی «روز‌های زندگی ما»، «نانی» و «جفرسون‌ها» یا فیلم‌های سینمایی «روح‌ها نمی‌توانند انجامش دهند»، «سلبریتی»، «زولندر»، «جاب»، «ادی»، «نایت من»، «وال‌استریت؛ پول هرگز نمی‌خوابد» یا برنامه‌های تلویزیونی «کارآموز» و «کارآموز ستاره» یا تبلیغات «پیتزای بیگ نیویورکر» یا آگهی‌های تجاری «پپسی»، «مک دونالدز»، «ویزا کارت»، «ورایزن»، «استیک ترامپ» و «آب‌معدنی ترامپ» یا در انبوهی از فیلم و سریال و تولیدات ویدئویی متوسط یا ضعیف با اهداف تجاری و غیرتجاری دیده بودند.

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

ترامپ فیلم بازی می‌کند

از تبلیغات که بگذریم سریال‌هایی که ترامپ در آن‌ها نقشی کوتاه و در‌حد چند دقیقه داشت، اغلب در رده‌بندی «سریال‌های آبکی» قرار می‌گیرند. البته سریال آبکی هم برای خودش تشخصی دارد و به انواعی از سریال گفته می‌شود که یک موضوع تکراری و عامه‌پسند را با کش و قوس بسیار طولانی بالاخره به سرانجام خوش می‌رساند و مخاطب را سرگرم نگه می‌دارد!

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

ترامپ مرغ سوخاری تبلیغ می‌کند!

درباره فیلم‌های ترامپ هم همین بس که فیلم «روح‌ها نمی‌توانند انجامش دهند» در لیست بدترین فیلم‌های تاریخ سینما در رده ۹۸ قرار گرفت و ترامپ هم برای بازی در آن نامزد ۲ «جایزه تمشک طلایی» برای بدترین ستاره در حال ظهور و بدترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و البته جایزه دومی را به دست آورد. جایزه تمشک طلایی هم برای خودش تشخصی دارد و توسط یک بنیاد حرفه‌ای متشکل از منتقدان و فعالان عرصه سینما در آمریکا و سراسر جهان هر سال به بدترین آثار سینمایی در رشته‌های مختلف تعلق می‌گیرد. البته برندگان جایزه معمولا به مراسم نمی‌روند و جایزه یا همان مجسمه تمشک طلایی را تحویل نمی‌گیرند. خلاصه این‌طور!

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

ترامپ در هالیوود تمشک طلایی برنده می‌شود


بیشتر بخوانید

حوصله آمریکایی‌ها سر‌رفت!

کارنامه سینمایی و چند دهه حضور رسانه‌ای ترامپ به‌تن‌هایی نشان می‌دهد از او در قامت رئیس‌جمهور چه انتظاراتی می‌توان داشت. ترامپ در تمام این مدت ادعا می‌کرد علیه شبکه قدرتمند ثروت، قدرت و رسانه در آمریکا فعالیت می‌کند؛ در حالی که خودش یکی از بازیگران اصلی همین شبکه درهم تنیده بود و هست. در واقع ترامپ پس از آنکه همه‌جا سرک کشیده بود، این بار آمده بود یک سری هم به عالم سیاست بزند و آنجا هم باشد. البته در این عرصه آبروریزی‌های زیادی راه‌انداخت و جنجال‌های زیادی بر‌پا کرد تا اینکه همین چند روز پیش بالاخره آمریکایی‌ها حوصله‌شان از دیدن ترامپ سر رفت و از کاخ‌سفید اخراجش کردند.

سریال سخنرانی‌های غیرحرفه‌ای و اظهارنظر‌های شگفت‌انگیز و رفتار‌های عجیب و غریب و نمایش‌های سطح پایین ترامپ پس از ۴ سال به پایان رسید.

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

ترامپ همبرگر تبلیغ می‌کند

بازی چندثانیه‌ای ترامپ در فیلم «تن‌ها در خانه ۲» شباهت ظریفی هم با دوره ریاست‌جمهوری‌اش دارد. یک لحظه ظاهر می‌شود و تمام! در ادامه تصویری از این فیلم را مشاهده می‌کنید.

هنرپیشه هالیوودی کاخ‌سفید/ بازیگر پیام بازرگانی به چه روزی افتاد!

امروز در تاریخ مناسبت‌های دیگری هم هست

امروز ۱۹ آبان مصادف با ۹ نوامبر میلادی و ۲۳ ربیع‌الاول هجری قمری در تقویم تاریخ، مناسبت‌های دیگری هم دارد.
ـ ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم در سال ۲۰۱ قمری
ـ درگذشت «میرزا حسین خان دانش» ادیب و شاعر برجسته در سال ۱۳۶۲ قمری
ـ رحلت عالم زاهد «میرزا جواد آقا تهرانی» در سال ۱۴۱۰ قمری
ـ زادروز «ایوان تورگنیف» نویسنده معروف روسی در سال ۱۸۹۸ میلادی
ـ روز ملی و استقلال «کامبوج» از استعمار فرانسه در سال ۱۹۵۳ میلادی
ـ درگذشت «شارل دوگل» نظامی مشهور و رئیس‌جمهور فرانسه در سال ۱۹۷۰ میلادی
ـ تیرباران «سید حسین فاطمی» سیاستمدار و وزیر امور خارجه دولت مصدق توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۳۳ شمسی

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۷:۵۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
شما میدونید همین آقای ترامپ تا قبل از کرونا اقتصاد آمریکا را بسیار بزرگتر کرده بود این آقا به کشورش خیلی خدمت کرده
به طوری که بعد از ابتلا ترامپ به کرونا بورس آمریکا سقوط کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۴۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
آیا بهتر نیست بجای ترامپ ترامپ گفتن مشکلات داخلی و اقتصاد خود مان را حل کنیم و دست از امور دیگران برداریم ؟