سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

جان باختن کارگر ۳۵ ساله افغانستانی در حادثه ریزش تونل نیمه کاره مترو

ملکی درباره‌ جزئیات حادثه ریزش تونل در حال ساخت مترو در تقاطع بلوار قیام توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه ریزش تونل در حال ساخت مترو در تقاطع بلوار قیام گفت: در ساعت ۱۰:۵۲ صبح امروز (یکشنبه هجدهم آبان ماه) یک مورد حادثه به سامانه‌ ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در مدت زمان ۳ دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، محل حادثه یکی از شفت‌های عمودی بود که قرار بود در آینده به عنوان بخش تهویه و خروج اضطراری افراد استفاده شود و ارتباط مستقیمی با تونل حفاری نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود:کارگران مشغول کار بودند که به یکباره سقف تونل تخریب شده و اطلاعات اولیه حاکی بر این بوده که یک نفر از کارگران کاملا در زیر آوار مدفون است. پیش از رسیدن آتش نشانان عوامل امدادی کارگاه مشغول امداد بودند و آتش نشان‌ها هم به آن‌ها رفتند.

ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه خاک آن منطقه سست و منطقه قدیمی است امکان ریزش دوباره وجود داشت که آتش نشانان با در نظر گرفتن تمام مخاطرات موجود بعد از مدتی تلاش، کارگر را از زیر حجم زیادی از خاک خارج کردند. این کارگر حدود ۳۵ ساله و دارای تابعیت کشور افغانستان بود که زیر نظر شرکت پیمانکاری فعالیت می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: این کارگر جان خود را از دست داده بود و در ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه محل تحویل عوامل مربوطه داده شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار