مدیر تیم‌های ملی تیراندازی:

ورزشکاران تا مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم ملی به اردو نمی‌آیند

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی توضیحاتی داد.

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: وضعیت تیم ملی خوب است و در حال حاضر فقط مشکلاتی که برای تیم ملی به وجود آمده است مشکل ساز شده است و تیراندازان تیم ملی با تمرینات شخصی، آمادگی خود را حفظ می‌کنند و بعد از به وجود آمدن مشکلات بین مریم هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی و فدراسیون موجب شد تا ورزشکاران هم به دلایل مشخص نبود وضعیت سرمربی تیم ملی تیراندازی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکنند.

او افزود: تا مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم ملی، تیراندازان به صورت شخصی و انفرادی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و برای تیم ملی تیراندازی که به عنوان اولین تیم ملی تمرینات خود را آغاز کرد این اتفاقات خوشایند نیست.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی گفت: جلسات زیادی در خصوص حل مشکلات برگزار شده است و امیدواریم هرچه زودتر موانع از سر راه تیم ملی برداشته شود تا تیراندازان المپیکی ما بتوانند به اردو‌ها بازگردند و به خوبی تمرینات خود را ادامه دهند. مشکلات سرمربی تیم ملی تیراندازی مالی نیست و فقط بر سر امکانات و شرایط تیم ملی است که بین سرمربی تیم ملی و فدراسیون ایجاد شده است. هم فدراسیون و هم کمیته ملی المپیک سعی می‌کنند هرچه زودتر این مشکلات را حل کنند و دوباره تمرینات تیم ملی از سرگرفته شود.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکرات برای حل مشکلات کماکان ادامه دارد و اگر کمی توجه شود خیلی زود این مشکلات حل می‌شوند، چرا که مشکلات خیلی پیچیده نیست و قابل حل است. مشکلات باید حل شوند تا تیراندازانی که برای المپیک آماده می‌شوند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار