مدیران شهر تهران به دنبال منافع شخصی خود هستند

محسنی بندپی گفت:شورای شهر و مدیران شهری راضی نشدند که مترو را تا اسلامشهر ادامه دهند و این نشان می دهد که به دنبال منافع شخصی خود در شهر تهران هستند.

گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حاشیه ی جلسه ی استانداری تهران با شهرداران و برخی از اعضای شورای شهر استان تهران، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا درآمد های شهرداری ها کاهش یافته است، گفت:برای ایجاد و اتمام پروژه های عمرانی شهرداران با مشکلاتی مواجه هستند.
وی ادامه داد :اما پروژه ها را سعی کرده اند به پایان برسانند. ما به لحاظ شرایط خاص تهران هرگونه اقدامی زیر ذره بین است و باید تمام تلاشمان این باشد که از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنیم.
وی افزود:حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هم در این باره جلسات مختلفی را برای بحث لواسان برگزار کردند و همه ی دستگاه ها وارد این کار شده اند.
بندپی تصریح کرد: می خواهیم دوستانمان همه ی تلاششان را به کار بگیرند تا پروژه های مهم را در دهه فجر به پایان برسانند. ما در شهرستان های غرب و شرق تهران و در شهر تهران نظام درمانی خوبی را نداریم ولی تلاش هایی در حال انجام است که این کار انجام شود.
استاندار تهران ادامه داد: با افتتاح هر پروژه ای یک رضایتمندی مردم را شاهد هستیم. شورای شهر و مدیران شهری راضی نشدند که مترو را تا اسلامشهر ادامه دهند و این نشان می دهد که به دنبال منافع شخصی خود در شهر تهران هستند.
وی ادامه داد :شرایط در حال حاضر بسیار سخت است و این ویروس همه جا را درگیر خود کرده است و وقتی می خواهیم تهران را تعطیل کنیم میبینیم که بعضی مشاغل شرایط زندگی شان در خطر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار