رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد؛

نقش آفرینی سفیران امنیت در اجرای طرح سلامت با اعمال محدودیت‌های ترافیکی

همتی زاده گفت: نقش آفرینی ماموران پلیس راه در اجرای طرح امنیت و سلامت محور در جهت پیشگیری از قطع زنجیره‌ای موج سوم ویروس کرونا قابل تقدیر است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در اجرای طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و محدودیت ترافیکی ایجاد کردند.

او ادامه داد: در حاشیه این طر ح تعدادی ۳۱۵ دستگاه خودرو متخلف توسط ماموران پلیس راه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی با مبالغ ۵۱۰ هزار ریال اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر و ارشاد نسبت به عودت آن‌ها اقدام کردند.

همتی زاده اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقاء سطح سلامتی آن‌ها در جهت پیشگیری از قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا به اجرا در آمده است.

او در پایان از تلاش و زحمات کارکنان پلیس راه و دیگر دستگاه‌ها که در اجرای این طرح با پلیس راه تعامل و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.