فکری: بازیکنانم بدون نقص بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم چرا که آن‌ها بدون نقص بازی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی در لیگ بیستم گفت: جا دارد به همه عوامل باشگاه خسته نباشید بگویم. روز خیلی سختی را گذراندیم و نیاز بود بازی را ببریم و به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند و بهترین بودند. در هر دو نیمه موقعیت‌های خیلی خوبی را رقم زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را بزنیم.

او افزود: در نیمه اول نتوانستیم به گل برسیم، اما در نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی روانی را به نمایش گذاشتیم.

فکری افزود: واقعا اگر پول‌ها را پرداخت کرده باشیم باید از جانب خودم گله کنم که برخی برای اظهار نیامدند تا پنجره نقل و انتقالات ما باز شود. امیدوارم کار‌های ناپسند در فوتبال را نظاره گر نباشیم. از قبل به تیم و بازیکنانم اعتقاد داشتم و امیدوار هستیم با باز شدن پنجره  انتقالات از تمام بازیکنان بهره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هر بازی بر حسب نیاز از حضور مهاجمان استفاده می‌کنیم.

او درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گفت: از تک تک بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و مدت زمان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و فشار زیادی روی بچه‌ها و مشکلات زیادی در مدیریتی و پشتیبانی داشتیم. بسته بودن پنجره فشار زیادی را به باشگاه و هیئت مدیره وارد کرد و این موضوعات باعث می‌شد تمرکز بازیکنان بر هم خورد، اما خدا را شکر بازیکنان ما باهوش بودند و آن‌ها این فشار‌ها را مدیریت کردند و توانستیم امروز با آرامش وارد بازی شویم و عصبی نشدن بچه‌ها برای ما خیلی مهم بود. بازی خوبی ارائه دادیم و بردیم.

فکری بیان کرد: پنجره بسته دست ما را در ارنج و تعویض‌ها بسته بود، ولی در مجموع بازیکنان خوبی داشتیم که من به آن‌ها اعتقاد و ایمان داشتم و خدا را شکر همه بچه تلاش‌ها خوبی ارائه دادند و توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار