سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد:

کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار

آخرین قیمت گوشت تازه گوسفندی و گوساله داخلی در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: قیمت گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در هر کیلوگرم تا ۱۵ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت هر کیلوگرم ران تازه گوسفندی (بسته‌بندی در محل) از ۱۴۹ هزار تومان به ۱۳۴ هزار تومان، کف‌دست تازه گوسفندی از ۱۴۷ هزار تومان به ۱۳۴ هزار تومان و سردست تازه گوسفندی از ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۱۴ هزار تومان رسید.

همچنین، قیمت هر کیلوگرم گوسفندی خورشتی از ۱۵۹ هزار تومان به ۱۴۹ هزار تومان، گوسفندی مخلوط از ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۱۶ هزار تومان و شقه گوسفندی نیز از ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۱۶ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم ران تازه گوساله (بسته‌بندی در محل) از ۱۲۴ هزار تومان به ۱۱۹ هزار تومان، سردست تازه گوساله از ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و چرخ‌کرده مخلوط از ۹۱ هزار تومان به ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۸:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
با حقوق باز نشسته نیم کیلو گوشت می شود با این پول به کجا زندگی اش برسد وهمچنین کارگر به آن بی منطق حامی کارفرما بگویید که حقوق زیاد نشد این تورم سیصد در صدی از کجا امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خسته نباشید. ملت ایران شرمنده زن و بچه که هستن ، شرمنده مسئولین هم شدن هر وقت کیلو ۴۰ تومن شد لطفا اعلام کنید ارزون شد. خجالت بکشید چجوری روتون میشه
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام نه سیر از گرسنه خبر دارد ، نه سوار از پیاده . !! چنان می گویند گوشت 15 هزار تومان ارزان شد که گویا اقشار محروم شهرستانی توان خرید گوشت دارند . بجای یارانه فریبنده نقدی درماه باازای هر فرد در شهرستان هایاستان های محروم مثل لرستان ، ... یک کیلو گوشت، یک کیلو ماهی یک عدد مرغ یک کیلو شیر ، یک کیلو پنیر ، یک کیلو جبوبات ،یک کیلو برنج ، یک کیلو روغن و یک کیلو تخم مرغ رایگان توزیع کنید . یارانه نقدی را هم نوش جان کنید نخواستیم . ندیدید که مرد آبرو مندی برای خرید 2 هزار تومان استخوان چگونه در مقابل قصابی می ایستد چه حالی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۹:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
چراهمه چیزه رو تهران حساب میکنید مگر شهرستانهاجزئ ایران نیست که هیچ چیز کنترل نمیشه ومردم بدبخت راغارت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۸:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
الان تو شهرستان گوشت 90هزار تومنه ک باید ب طبع اروزن ترم بشه اما وقتی میاین قیمت تهران رو مینویسید تو شهرستانم گرون میشه و این ظلمه چون اینجا فروشنده ب این قیمت راضیه ولی با دیدن قیمت های بالای این قبیل سایت ها ب فروش کمتر از این قیمت راضی نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
گوشت کیلو سه ریال شده ۱۴۵۰۰۰۰ریال
حالا بگو ارزان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یکشنبه ران گوساله خریدم کیلویی ۱۶۰۰۰۰ تومن از فروشگاه شهروند
Iran (Islamic Republic of)
5
۱۳:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یعنی الان گوشت ارزون شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خندم میگیره؛ ارزان شد!!!! کو ارزونی ؟ باکدوم درآمد میشه گوشت گرفت؟؟ از کدوم ارزونی دارید صحبت می کنید؟ و دقیقا منظورتون چیه از ارزونی ؟
آخرین اخبار