محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  احمد ترحمی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان،گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

۱- کلیه صنوف و مشاغل به جز صنف نانوایی و سوپر مارکت تا تاریخ ۲۳ آبان فقط تا ساعت ۱۵:۳۰ مجاز به فعالیت هستند.

۲- پاساژ‌ها، مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۵:۳۰ مجاز به فعالیت می‌باشند و پس از آن تعطیل می‌شوند.

۳- رستوران‌ها، فست فود‌ها، اغذیه فروشان و کافی شاپ‌ها فقط به صورت بیرون بر تا ساعت ۱۵:۳۰ فعالیت کنند و در شب به شرط بسته بودن درب بدون مراجعه حضوری فقط امکان سفارش تلفنی و ارسال با پیک را خواهند داشت.

۴- نانوایی‌ها و سوپر مارکت‌ها حداکثر تا ساعت ۲۲ مجاز به فعالیت اند.

۵-کلیه ادارات و نهاد‌های استان از پذیرش حضوری ارباب رجوع خودداری کرده و امور ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و از طریق تلفنی باید انجام شود، همچنین ملاقات‌های عمومی ادارات تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

۶-کلیه ادارات و دوایر دولتی به مدت دو هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند.

۷- ممنوعیت تردد خانوادگی و دسته جمعی در شب به مدت دو هفته دیگر تمدید می‌شود.

۸- کلیه بانک‌های استان به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک تعطیل اعلام می‌گردند.

۹- ساعت پایان کار ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌ها به جز مراکز درمانی و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته به مدت ۲ هفته ۱۲ ظهر تعیین شد.

۱۰- ممنوعیت ورود خودر‌وهای غیربومی به استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

۱۱- اتوبوس‌های خط واحد و سیستم حمل و نقل عمومی تا اطلاع ثانونی تعطیل اعلام می‌شود.

۱۲- مراکز آموزش حضوری کلیه مقاطع تحصیلی، کلاس‌های آموزشگاه‌های آزاد و دولتی، مهدکودک ها، سالن‌های سینما و تئاتر، کتابخانه‌ها، نماز‌های جمعه و جماعت، مراسم ختم در همه مکان ها، اماکن گردشگری در فضای بسته، باشگاه‌های ورزشی و گیم نت ها، تور‌های گردشگری دسته جمعی، مراسم عروسی و تجمع در خانه ها، مراسم و تجمع در آرامستان‌ها و بقاع متبرکه، کلیه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مراکز شماره گذاری اتومبیل، کلیه دفاتر خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، دفتر خدمات قضایی و پلیس به اضافه ده اصنافی هستند که به مدت یک هفته تعطیل کامل هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار