امیر دریادار سیاری:

شرکت صاایران یکی از متغیر‌های اثرگذار ارتقای رزم نیرو‌های مسلح است

معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه محصولات شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات صاایران در حوزه امنیت و سایبری بازدید کرد.

شرکت صاایران یکی از متغیر‌های اثرگذار ارتقای رزم نیرو‌های مسلح استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و محصولات شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات صاایران در حوزه امنیت و سایبری اظهار کرد: شرکت صاایران به عنوان یکی از متغیر‌های اصلی و اثرگذار ارتقای رزم همه نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سیاری با بیان اینکه شرکت صا ایران نقش موثری در ارتقا قدرت رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است، گفت: اگر در نیروی دریایی وارد شویم از ابتدا تا انتهای یک ناو محصولات صاایران را مشاهده می‌کنیم.

 

شرکت صاایران یکی از متغیر‌های اثرگذار ارتقای رزم نیرو‌های مسلح است

وی افزود: در سایر نیرو‌ها ازجمله پدافند و نیروی زمینی و غیره، محصولات و اقدامات و پیشرفت‌های صاایران را می‌توان مشاهده کرد که اثر مستقیم در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی دارد، بنابراین هرمیزان که دست اندرکاران صنعت دفاعی مقتدر و فعال و توانمند و نوآور باشند قطعاً توان رزمی ارتش نیز متغییر خواهد بود.

شرکت صاایران یکی از متغیر‌های اثرگذار ارتقای رزم نیرو‌های مسلح است

وی نمایشگاه تجهیزات سایبری را بسیاری مطلوب ارزیابی کرد و گفت: محصولات نمایش داده شده گرچه ازنظر جسمی خیلی کوچک، ولی ازنظر فکری و نرم‌افزاری خیلی عظیم هستند و نشان می‌دهد که دست اندکاران شرکت صا ایران تهدیدات آینده را خوب شناختند و متناسب با تهدیدات آینده با برنامه ریزی دقیق به تجهیزات و امکانات و نرم‌افزار‌هایی دسترسی پیدا کردند که بتواند توان رزمی نیرو‌های مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران را تضمین و تأمین کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار