درگیری‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان همچنان ادامه دارد

علی‌رغم گذشت بیش از چهل روز از مناقشه قره‌باغ و اعلام چند باره آتش‌بس، درگیری‌های دو کشور ارمنستان و آذربایجان همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته درگیری‌ها با شدت تمام در محور‌های "آغدره و خوجاوند " ادامه داشته و ارتش ما به حملات ارمنستان پاسخ متقابل داده است که بر اثر این درگیری‌ها تعداد زیادی از نیرو‌های ارمنستان کشته و زخمی شده و مجبور به عقب نشینی شدند.
 
نیرو‌های ارمنستان دیشب و از ساعت ۴:۵۰ صبح امروز با استفاده از سلاح‌های سنگین مواضع ارتش جمهوری آذربایجان در شهر‌های " تاووز، گده بی و داشکسن " در مرز میان دو کشور را از سوی شهر‌های " چمبرک، برد و واردنیس " زیر آتش بردند.
 
نیرو‌های ارمنستان از صبح امروز هم مناطق مسکونی در شهر‌های "گوران بوی، ترتر و آغجبدی " جمهوری آذربایجان را مورد هدف قرار گرفته اند.
 
در حال حاضر مناطق عملیاتی، تحت کنترل نیرو‌های جمهوری آذربایجان قرار گرفته است. بیش از چهل روز است که درگیری‌های دو کشور ارمنستان و آذربایجان آغاز شده و هر دو طرف علی‌رغم اعلام چندین باره آتش‌بس همچنان به حملات خود ادامه می‌دهند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار