رئیس شورای اسلامی شهر قم:

اصلاح کرایه تاکسی به معنای افزایش همیشگی نرخ نیست

جلالی گفت: تصمیم برای اصلاح نرخ کرایه تاکسی و وَن در قم در شرایط خاص و برای جبران کاهش تعداد مسافران شهری گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم، عبدالله جلالی،رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: اقدامات اخیر مربوط به خط کشی شوارع و معابرقم از جمله اقدامات خوب مدیریت شهری است که این مسئله جای تشکر و قدردانی دارد.

او اضافه کرد: امسال ظرفیت‌سازی خوبی در لایحه بودجه شهرداری قم دیده شده  است که امیدواریم این ظرفیت سازی تا پایان سال و با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری محقق شود.

جلالی در ادامه درباره پیشنهاد اصلاح نرخ کرایه تاکسی و ون در قم گفت: همه توجه داشته باشند که این لایحه و صدور مجوز اصلاح قیمت، به معنای افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست، بلکه این تصمیم در شرایط خاص و برای جبران کاهش تعداد مسافران تاکسی و ون شهری گرفته شده است و هدفی جز کمک به سلامت مردم و رعایت بیشتر فاصله گذاری‌ها و همچنین برقراری بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که اصلاح قیمت تاکسی و ون به معنای افزایش همیشگی نرخ نیست،تصریح کرد: به هر حال شیوع این بیماری باید ما را متوجه این مهم کند که همه باید به یکدیگر رحم کنیم و مراقب همدیگر باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار