تمام مددجویان کمیته امداد در راور صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد کرمان با اشاره به تحویل ۶۵۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در راور گفت: با تحویل ۳۵ واحد مسکونی در دست احداث، تمام مددجویان راوری صاحب خانه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم کلنگ زنی ساخت ۳۵ واحد مسکونی دو منظوره اشتغال و مسکن در شهرستان راور که با حضور اژدری، فرماندار شهرستان راور و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، ساخت مسکن برای مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: با ساخت این ۳۵ واحد مسکونی دو منظوره مسکن و اشتغال و تحویل آن به مددجویان راوری، تمام مددجویان این شهرستان صاحب‌خانه می‌شوند.

او ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندار راور و همچنین مدیر بنیاد مسکن این شهرستان در زمینه واگذاری زمین برای ساخت مسکن به مددجویان این شهرستان افزود: ما معتقدیم اگر شغل و مسکن با هم تامین نشود، ماندگاری ندارد به همین منظور این واحد‌های مسکونی به صورت دو منظوره مسکن و اشتغال احداث می‌شوند.

صادقی بیان کرد: این واحد‌های مسکونی با زیربنای هر واحد ۶۵ مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد در شهرستان راور می‌شوند.

او بیان کرد: ما در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و بر این اساس باید تلاش کنیم در این شرایط امید را در جامعه و بین مردم گسترش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: تاکنون ۶۵۰ واحد مسکونی در شهرستان راور احداث و تحویل مددجویان این شهرستان شده است و با ساخت و تحویل این ۳۵ واحد مسکونی، دیگر مددجوی فاقد مسکنی در شهرستان راور وجود نخواهد داشت.

۲ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان راور هستند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار