خدمات درمانی رایگان در هفته وحدت

مسئول کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: در آستانه ایام ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت خدمات درمانی رایگان در دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) بیرجند به همشهریان ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مجنونی، مسئول کانون خادمیاری سلامت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) این کانون از ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه خدمات درمانی رایگان به همشهریان ارائه می‌دهد.

اوافزود: خدمات درمانی ارائه شده شامل خدمات پزشک عمومی، تزریقات و سرم‌تراپی فقط در شیفت عصر به صورت رایگان برای عموم انجام می‌شود.

مجنونی بیان کرد: افرادی که به خدمات درمانی نیاز دارند می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به درمانگاه امام صادق (ع) بیرجند به آدرس خیابان توحید جنب مسجد توحید مراجعه کنند.

مجنونی با اشاره به اینکه در درمانگاه امام صادق (ع) ۱۰۰ خادمیار داوطلب به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: به طور میانگین روزانه۴۰ نفر از نیازمندان در این درمانگاه ویزیت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مسئول کانون خادمیاری سلامت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: این درمانگاه در مرداد ماه سال جاری و همزمان با عید سعید غدیر خم در بیرجند راه‌اندازی شده است.

او در ادامه افزود: حدود ۱۵ پزشک متخصص، بیش از ۳۰ پزشک عمومی، ۴۰ پرستار و پیراپزشک و تعدادی نیروی مدیریتی و خدماتی به عنوان خادمیار در این مرکز درمانی همکاری و فعالیت دارند.

مجنونی عنوان کرد: پزشکان متخصص فعال در دارالشفاء امام صادق (ع) شامل تخصص مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی، داخلی، اطفال، اورولوژی، عفونی، زنان و جراح دندانپزشک می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.