«راهی شو» با چالش‌های جذاب میزبان مخاطبان شبکه پنج می‌شود

مستند مسابقه «راهی شو» با اجرای ارشا اقدسی به زودی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری «مستند مسابقه راهی شو» با حضور ارشا اقدسی مجری، صادق شمسایی تهیه کننده، عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی و مدیران شهرداری منطقه ۲۲ تهران، امروز برگزار شد.

عمادی گفت: راهی شو یکی از مسابقات شبکه پنج سیماست که به شکل جدی از خلیج فارس کارش را آغاز کرد. رویکرد چنین مسابقاتی هشداری است. حال و هوای شهر سال هاست خوب نیست و ریه شهر سال هاست درگیر شده و نیازمند مراقبت است.

وی ادامه داد: مسابقه راهی شو به تهیه کنندگی شمسایی تولید می‌شود. چالش‌های جذابی دارد و اوایل آذر از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در ادامه محدث مدیر رسانه شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران از ظرفیت‌ها و مدیوم‌های مختلف بهره می‌گیرد. طرح اولیه راهی شو به عنوان یک مسابقه مستند برای ما جذاب بود. این مسابقه با محوریت هوای پاک تولید می‌شود و طبیعی بود ما از آن استقبال کنیم.

ارشا اقدسی بدلکار و مجری راهی شو هم توضیح داد: بیشتر هدف ما این است که با نمایش حرکاتی خاص کد‌هایی را به مردم انتقال دهیم. باید با فضای مهیج‌تر و سرگرم کننده‌تر این اتفاق را رقم بزنیم.  قرار است هفته آینده ضبط را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار