تبلیغ خانه به خانه اوباما برای پیروزی بایدن+ فیلم

رئیس جمهور سابق آمریکا در حرکتی بی ‎سابقه اقدام به جمع‌آوری خانه به خانه رای برای جو بایدن، نامزد هم حزبی خود کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که سه روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، رقابت‌ها میان دونالد ترامپ و رقیب دموکراتش، جو بایدن و طرفداران هر دو ادامه دارد.

هر دو طرف در تلاشند تا با جلب نظر رای دهندگان به هر طریقی، شانس موفقیت خود را افزایش دهند. بر اساس نظرسنجی‌ها تاکنون بایدن نسبت به ترامپ پیشتاز بوده است؛ و حالا در ادامه این تلاش‌ها، در اقدامی بی‌سابقه باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در حمایت از کاندید هم حزبی خود، جو بایدن، شخصا وارد عمل شده و با گرفتن تماس تلفنی با شهروندان آمریکایی، سعی در جمع آوری رای بیشتر برای بایدن دارد.

اوباما در ویدئویی که در صفحه خود در فیسبوک منتشر کرده، در حال مکالمه مستقیم با یک شهروند آمریکایی است و ضمن معرفی خود، از او می‌خواهد تا در محل رای گیری حاضر شده و به بایدن رای دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه از طرف مکالمه خود درخواست می‌کند که او نیز همین کار را انجام داده و از دوستان و خانواده خود بخواهد تا آن‌ها نیز به بایدن رای دهند.

ویدئوی زیر مربوط به این اقدام اوباماست که مشغول مکالمه با این شهروند آمریکایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
اوباما شانس برنده شدن بايدن را جدي گرفته است و در تلاش است او يعني معاونش كه دوره حضور او در رياست جمهوري برنده بدون حرف و حديث انتخاباتي با ترامپ شود . دموكراتها همگي به صف شدند كه راي ايالتهاي كليدي را بدست بياورند . اين يك روش تبليغاتي جديدي است كه با پخش شدن اين كليپ در سطح گسترده ميتواند راي هاي بيشماري را به نفع دموكراتها تغيير دهند .
آخرین اخبار