نصرتی: موفقیت پرسپولیس باید در دستور کار سمیعی باشد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل سرخ پوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من برای اولین بار است که اسم سمیعی را می‌شنوم و شناختی از او ندارم . البته سمیعی مدیریت پرسپولیس را برعهده دارد، اما شکوری کار‌های اصلی  این باشگاه را انجام می‌دهد.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برنامه‌های مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به نظرم برنامه کوتاه مدت سمیعی در ابتدا باید برنامه ریزی برای موفقیت تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد تا سرخپوشان از اعتبار و حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کنند. همچنین سمیعی باید در فوتبال پایه پرسپولیس سرمایه گذاری کند. علاوه بر این مدیرعامل جدید پرسپولیس باید به  وضعیت این باشگاه سر و سامان بدهد.  

نصرتی درباره اینکه ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس شده است، گفت: شکوری را جامعه فوتبال می‌شناسد. او سابقه مدیریت در فدراسیون فوتبال را دارد. به نظرم او می‌تواند به سمیعی در اداره باشگاه پرسپولیس کمک کند.  شکوری و سمیعی می توانند با همکاری یکدیگر باشگاه پرسپولیس را به موفقیت برسانند. 

او درباره اینکه قرار است بازی‌های لیگ بیستم ۱۶ آبان ماه آغاز شود، گفت: به نظرم آغاز بازی‌های لیگ برتر باعث می‌شود شور و نشاط در کشورمان ایجاد شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
شروع مسابقات باعث ایجاد شور و نشاط بین طرفداران پرسپولیس میشه وگرنه شور و نشاط طرفدارای استقلال که توی نقل و انتقالات پیش فصله از وسط فصل میگند وزیر پرسپولیسیه وگرنه میذاشت دو سه تا بازیکن دیگه پرسپولیسم بخریم آخر فصلم از دکل یه تیم دیگه یا یه تیم عربی بالا میرند
آخرین اخبار