خبر‌ها از وضعیت وخیم رئیس جمهور الجزایر

برخی رسانه‌ها از به کما رفتن رئیس جمهور الجزایر خبر دادند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان برخی رسانه‌های خبری از وخامت عبدالمجید تبون، رئیس جمهو الجزایر بر اثر ابتلا به کرونا خبر دادند.

بنا بر این گزارشها، عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر که به دلیل ابتلا به ویروس COVID-۱۹ به بیمارستانی در #آلمان منتقل شده بود، دچار آسیب مغزی شده و به کما رفته است.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری اعلام کردند پیام‌های پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهوری الجزایر که بیماری او را لو دادند، جنجال بزرگی برپا گرده است.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت: پیام‌های سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور برای اطمینان از سلامتی عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر پس از ابتلای وی به ویروس کرونا، سر و صدای زیادی به پا کرد؛ چرا که محتوای پیام‌ها تاکیدی بر ابتلای تبون به کرونا داشت. این در حالی است که مقامات الجزایر پیشتر در اظهارات و بیانیه‌های خود به هیچ وجه به نوع بیماری تبون اشاره‌ای نکرده بودند.

نهاد ریاست جمهوری الجزایر روز پنج‌شنبه و یک روز پس از انتقال تبون از بیمارستان نظامی الجزایر به بیمارستانی در آلمان جهت انجام آزمایش‌های اصلی، اعلام کرده بود حال تبون خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

تلویزیون رسمی الجزایر بیانیه ورود تبون به بیمارستان نظامی و انتقالش به بیمارستانی در آلمان را پخش کرد؛ اما دلایل دقیق این اتفاقات را اعلام نکرد.

مقامات الجزایر پیش از این اعلام کرده بودند، در پی مشکوک بودن چند تن از مسؤولان دولتی به ابتلای به ویروس کرونا، تبون تصمیم گرفت خود را در بیمارستان نظامی قرنطینه کند.

خبرنگار شبکه الجزیره در آلمان اعلام کرد، تبون در یک بیمارستان نظامی در یک پایگاه نظامی در شهر کولونیا حضور دارد. وی از مقابل این پایگاه جزئیات انتقال تبون را بیان کرد اینکه دو هواپیما وارد فرودگاه کولونیا شدند که اولی حامل مسؤولان الجزایر و هواپیمای دوم حامل رئیس جمهوری این کشور بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار