آموزش ساخت گل‌های مصنوعی با وسایل دور ریختنی خانه

هر وسیله‌ای که گوشه‌ای از خانه افتاده و کاری با آن‌ها نداریم، لزوما دور انداختنی نیستند و با کمی خلاقیت می‌توان، بهترین استفاده‌ها را از آن‌ها داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساختن کاردستی از جمله سرگرمی‌هایی است که علاوه بر کودکان، روی نوجوانان و بزرگسالان هم تاثیر می‌گذارد و همچنین باعث می‌شود تا افراد، خلاقیت خود را در ساختن وسایل جدید بالا ببرند و پرورش دهند؛ به خصوص، در این روز‌ها که اغلب افراد به خاطر شیوع ویروس کرونا، در خانه قرنطینه هستند، می‌توان با شویق اعضای خانواده به درست کردن کاردستی، یک سرگرمی و تفریح سالم ایجاد کرد.

نکته مهمی که در ساختن کاردستی باید مورد توجه قرار بگیرد ابزار درست کردن آن است که حتما از خود می‌پرسید " چرا با این شرایط بیماری، از خانه خارج شویم و برای درست کردن یک کاردستی به مغازه برویم تا مقوا و کاغذ رنگی تهیه کنیم؟ " که در پاسخ باید بگوییم اجباری نیست تا برای درست کردن یک کاردستی، در این شرایط از خانه خارج شوید و پول خرج کنید چرا که فقط کافی است، یک نگاه اجمالی به گوشه و کنار منزل خود بیندازید تا وسایل موردنیاز آن را پیدا کنید:

دستمال کاغذی و کاغذ‌های دورانداختنی

با استفاده از دستمال کاغذی و کاغذ‌هایی که در خانه دارید، می‌توانید بهترین کاردستی‌ها را درست کنید که این کاردستی‌ها حتی می‌توانند به عنوان وسایل تزیینی خانه هم مورداستفاده قرار بگیرند و جلوه خاصی به منزل شما بدهند، امّا برای این منظور، چه کار باید کرد؟

کافی است ویدیو‌های زیر را مشاهده کنید تا بتوانید با استفاده از کاغذ و حتی دستمال کاغذی، گل‌هایی تزئینی برای خانه خود درست کنید تا زیبایی منزلتان چندین برابر شود.


بیشتر بخوانید:

تست شخصیت‌شناسی جالبی که نظر دیگران را درباره شما لو می‌دهد!


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی سخته که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
بسیار زیبا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
عجب دوریختنی بود همش ک کاغد رنگی دونه ای ۱۵۰۰ تومن بود
عامو
-
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
چقدر زیبا
آخرین اخبار