تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی برای نانوایان آذربایجان‌شرقی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از بازرسی ۱۰ هزار و ۴۵۵ واحد نانوایی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه ۹۰۰ فقره پرونده تخلفاتی برای نانوایان متخلف  در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: در جریان اقدامات نظارتی در ۶ ماهه اول امسال از ۶ هزار و ۷۵۶ واحد نانوایی در شهرستان‌ها و  ۳ هزار و ۶۹۰ واحد در تبریز بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل ۹۰۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش حدود ۱۴ میلیارد ریال در استان شده است.

او  بازرسی از واحد‌های تولید آرد و سیلو‌های گندم با حضور کارشناسان کارگروه آرد و نان استان، رسیدگی به شکایات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ و نظارت بر روند توزیع خمیرمایه را از  اقدامات کارگروه آرد و نان استان عنوان کرد.

پایدار رعایت ضوابط بهداشتی در نانوایی‌ها را الزامی دانست و گفت: در همین زمینه طی دو شیفت کاری از ۶۰۰ واحد بازرسی به عمل آمده و تمام واحد‌های نانوایی ملزم به تجهیز و استفاده از دستگاه کارتخوان هستند.

او ضمن اشاره به همکاری و تعامل اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در زمینه تامین و توزیع اقلام بهداشتی گفت: بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک، ۳۰ هزار عدد دستکش و مقادیری محلول ضدعفونی‌کننده برای همه واحد‌های نانوایی فعال در شهرستان تبریز و حومه تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار