انتقاد آقای وزیر از معلمان؛ بکارگیری همه توان برای خدمت یا سرکوب اعتراض برای پرداخت حقوق؟!

انتشار ویدئویی از وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی اینستاگرام او مبنی بر اعتراض نکردن به میزان حقوق و زمان پرداخت حقوق معلمان هجمه‌هایی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرا از یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش شروع شد؛ یک ویدئو با این مضمون که «معنای حقوقی که می‌گیریم یعنی باید خدمتی ارائه کنیم، هرکسی امضا کرد به هیچ عامل دیگری ربطی ندارد، حقوق‌ها را دیر یا زود دادند، کم یا زیاد دادند، به هیچ عامل دیگر مربوط نیست، ما پذیرفتیم و می‌توانستیم نپذیریم.

اگر نمی‌توانیم زیر بار مسئولیت قد علم کنیم باید بکشیم کنار وارد بازی بزرگی شدیم خواسته و ناخواسته و زیر برگه بزرگی را امضا کردیم.»

ویدیویی که جنجالی امروز به اوج رسید و به دنبال این اتفاق پست هم از صفحه شخصی آقای وزیر پاک شد.

آنچه این پست را به شدت جنجالی کرده است و هجمه جامعه فرهنگیان را هم به دنبال داشت، لحن و محتوای کلامی است که از سوی سکاندار این وزارتخانه مطرح می‌شود.

جدا از اینکه حقوق معلمان طی مدت اخیر با احتساب رتبه بندی و افزایش ۵٠ درصدی امتیاز فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری رشد قابل توجهی داشته است، اما این افزایش صرفا مشمول معلمان رسمی شد و معلمان غیر رسمی اعم از حق التدریس آزاد، معلمان غیردولتی، سرباز معلمان، خرید خدمات آموزشی در کنار بی ثباتی در امنیت شغلی از این امتیازات هم بهره‌مند نشدند و حتی همچنان در دریافت حق الزحمه خود با مشکل مواجه هستند.

در روز‌هایی که آموزش مجازی حرف اول را در روند تعلیم و تربیت می‌زند و معلمان نه فقط در ساعت کاری بلکه شبانه روزی در خدمت دانش آموزان هستند و در این میانه وظیفه معلمان غیر رسمی به ویژه مدارس غیردولتی به سبب دریافت شهریه از خانواده‌ها سنگین‌تر شده است، از طرفی موسسان در پرداخت حقوق کم و کاستی‌هایی دارند، این چنین سخنان کوبنده نسبت به معلمان عجیب به نظر می‌رسد.

بی شک آنچه معلمان را در کلاس‌های درس چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری فعال نگه می‌دارد، مسئولیت پذیری و عشق به حرفه معلمی است و اینکه مسئولیت معلمان یادآوری شود جز توجه به بدیهیات نیست.

البته که هجمه‌های اخیر آقای وزیر را با تغییر موضع ١٨٠ درجه‌ای همراه کرد به نحوی که شب گذشته در حساب شخصی توییتر خود ضمن یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره معلمان در این شرایط نوشت:

«خانواده‌ها گواهند که معلمان عزیز در شرایط سخت کرونایی با تلاشی ستودنی، مسئولیت پذیری و خلاقیت همه توان خود را برای ارائه آموزش با کیفیت به دانش آموزان عزیز بکار می‌گیرند.

به احترام این افسران سپاه پیشرفت به پا می‌خیزیم و تمام توان‌مان را برای بهبود شرایط شغلی آنان بکار می‌گیریم.».

اما دامنه این ویدئوی جنجالی همچنان ادامه دار بود و حاجی‌میرزایی در جدیدترین واکنش خود به این موضوع در توییتر خود نوشت: متاسفانه گفتگوی من با معاونان و مدیران کل برای بکارگیری همه توان برای خدمت، به نادرست خطاب به معلمان و حقوق آنان تلقی شده.

سخت کوشی و خلاقیت معلمان در شرایط دشوار کرونایی موجب بالندگی و افتخار ایران است.

در یکسال مسئولیتم از هیچ کوششی برای عادلانه سازی حقوق معلمان دریغ نکرده‌ام.

انتقاد آقای وزیر از معلمان؛ بکارگیری همه توان برای خدمت یا سرکوب اعتراض برای پرداخت حقوق؟!

البته ناگفته نماند که در سال تحصیلی کرونایی سخت کوشی، همراهی و تعهد معلمان بر هیچ کس به ویژه فعالان این قشر پوشیده نیست و باید در کنار آن به دغدغه معیشت معلمان به معلمان غیررسمی که همپای معلمان رسمی کوشش می‌کنند، اما تقریبا نیمی از حق الزحمه آن‌ها را دریافت می‌کنند، نگاه بهتری داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
چراوزیر اموزش پرورش با سواد هارا رد میکند پسر من 98 قبول شد بود ولی در مساحبه رد کرداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
هیچ ککاری نمیکنن تابستون تعطیل زمستون تعطیل الانم کرونا تعطیل نشستن خونه اونم وضع تدریسشونه بچه هیچی نمیفهمه. همیشه خدام شاکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
با سلام، بنده خودم كارمند دولت هستم و بيشتر اقوامم فرهنگي و معلم هستن، ساعت كاري ارگان هاي دولتي معمولان 46 ساعت در هفته مي باشد نميگم كار معلمي سخت نيست ولي ساعت كاريشون فوق العاده كمه (مشكلات آموزش مجازي وجود داره از نزديك شاهدش هستيم) ولي ساعت كاري فرهنگيا با توجه به تعطيلي تابستان و عيد نوروز و ... پايينه و حداكثر 28 ساعت تدريس هفتگي بدون توجه به تعطيلي هاي مختلف دارن!
Finland
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
برو به جلست برس چای و میوه منتظرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشیدخدمت همکاران گرامی.یه ضرب المثلی می گه درونمون خودمونومی سوزونه بیرونمون دیگران را؟!؟!؟درجواب اون همکاربازنشسته ی سال۸۷ که فرمودند:حقوق خوب شده.درسال۸۷با۵۰هزارتومان می شدبه انداره ی دومیلیون تمان الآن خریدکرد.درسال۸۷دلار۸۰۰تومان بود الآن دلار۳۰۰۰۰تومان است .یعنی الآن اگربخواهند پاداش طبق زمان شما بدهندباید یه چیزی حدود۲۷۰میلیون بدهند.چشماتونو بستین وچشم بسته غیب می گید.نفرین برچشمانی که بی موقع بسته شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
وقتی وزیر ما نسنجیده حرف می زند ما باید اینطور تو جامعه خوار و حقیر بشیم واقعا جای تاسف داره
Finland
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
هر کس مسئول اعمال خودشه.
اگه معلمان در جامعه بی‌ارزش شدن نشان از بی‌ارزش شدن فرهنگ و دانایی جامعه است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا برای این مسئولین با کفایت متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
این چه سیاستی است که همیشه از حقوق فرهنگیان می نویسید که اغلب هم فقط خبره.ارگان دیگه ای درکشور نداریم که مسائل حقوقی شون رسانه ای بشه؟ مردم فکر میکنن در یک سال بارها به حقوق فرهنگیان اضافه میشه! در صورتی که از اغلب ارگان های دیگر کمتره.
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
والا این جمله که اگه جایی بیشتر بهتون می دن برید رو روزی صد بار تو همه مشاغل می شنویم. فقط نمی دونم حالا چرا به معلما بر خورده؟!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
لطفا به جای افزایش حقوق،گرانی و تورم را کنترل کنید و فکری به حال اشتغال جوانان کنید، اما در مورد شغل معلمی مخصوصا برای معلم متعهد و دلسوز و با وجدان، بسیار شغل سختی است در این دوره زمونه که والدین از پس تربیت 1 یا 2 فرزند خود و تحمل فرزند در منزل بر نمی آیند ،کار با حدود 30 دانش آموز جوان و نوجوان با تربیت و فرهنگ متفاوت واقعا طاقت فرساست و نیاز به صبر و سعه صدر فراوان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مگه میخوای برده بگیری که میگی حق اعتراض ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کجا حقوق 50 درصد اضافه شد چرا دروغ میگید وشایعه پراکنی می کنید حکم منمعلم هست اخه دروغ چرا
Iran (Islamic Republic of)
maleki_tchr
۱۶:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
از چشم با ارزش تر داریم؟
چشمامون ضعیف شد از بس با این گوشی ها برای درس و برگه و سوال و جواب با دانش آموزان وقت گذاشتیم لا اقل حقمون رو بدید.
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بله جون
کادر درمان دارن از جونشون مایه می گذارن ولی خیلی هاشون هنوز حقوقشون رو نگرفتن
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
بله جان
کادر درمان از اول کرونا جانشون رو گرفتن کف دستشون و دارن خدمت می کنن و حقوقشون رو هم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
من منکر زحمات معلمین عزیز نیستم انها هم بسیار مشکل دارند
ولی کادر درمان از جونشون مایه گذاشتن ، قبل از کرونا منِ تکنسین کرونا با سن ۳۰ سال ، همیشه درد کمر وزانو داشتم الانم که کرونا جون مارو نشانه رفته ، هر روز تعدادزیتدی از همکاران کرونا مثبت میشوند نمیدونم چن تا از همکاران باید شهید شوند که مسولین به فکر کادر درمان بیوفتند اینهمه بی توجهی به کادر درمان، نه پاداشی، اضافه حقوق حق مسکن حق لباس همه معوق وزیر ما که اب پاکی رو دستمون ریخت گفت پرسنل من حاضرند مفت کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۶:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
عزیزان همه ما حق زندگی داریم همانطور اگر کشاورز نباشد غذای جسم نیست معلم هم نباشد هیچ چیز نیست حتی یک کشاورز خوب یک کارگر خوب کارمند خوب پزشک خوب کسی که می تونه انتخاب کند باید مدیون معلم باشد کرونا بیماری است وزود گذر ولی علم همیشگی است وهمین بیماری هم باید توسط دانشمندانی که معلم تربیت کرده درمان وریشه کن شود دل هم را نیازاریم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وقتی به دادگستری داری یه ساینارو به قیمت کارخانه میدی یعنی 80میلیون تومن میزنی توجیبشون اینو پیگر باشن دستگاه مفسد
Iran (Islamic Republic of)
maleki_tchr
۱۶:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
یکی از همین کارمند های دادگستری 6 ماهه استخدام شده بهش یه کوییک قسطی به قیمت کارخونه قبل از گرونی ها (حدود 70) دادن خودش یه پراید تصادفی داشته فروخته 85 تومن هیچ صدایی از هیچ کس در نیومد معلم بدبخت برای تامین زندگیش با این حقوق ها مشکل داره همه شمشیر برداشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه بااین تورم هرچقدر هم که معلم و کارگر و کارمند و مشاغل آزاد کوچک حقوق و درآمد داشته باشند بازهم برای تامین مخارج زندگیشان دچار مشکل می شوند . باید موضوع را از زاویه دیگر بررسی کرد نه مقایسه درآمد افراد جامعه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
یکی از مادران دانش آموزان صحبت می کرد گفت بدلیل مدل پایین گوشی معلم بهشون گفته یا پول جمع کنید یک گوشی مدل بالا بخرید یا با این گوشی که مشکل داره به بچه هاتون درس میدم و مشکل دانش آموزان به من ربطی نداره الان دارن پول جمع می کنند تا برا معلمشان گوشی مدل بالا بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من یک فرهنگی بازنشسته ام حقوق معلمان نسبت به زمانی که ما کار می کردیم خیلی بهتره. یادم سال 87که بازنشسته شدم به من با 24سال سابقه 9میللیون پاداش آخر خدمت دادند .سال 88خواهرم با 25سال16میلیون گرفت و دو سال بعد یکی 80میلیون پاداش گرفت . سه ماه تعطیل تابستان. دوهفته عید . برف و باران و آلودگی جای خودش را دارد .بازم ما شکرند !!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تو معلم نیستی وگرنه این حرفها رو نمیزدی اون موقع که 9 میلیون میدادن تورم مثل الان نیست
آره الان بهتر شده معلم مهرماه رفته سر کلاس به گروها ی 5 نفری 17 بار یه درس رو تکرار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
از شما همکار محترم دیکه بغیده
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۲:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۱۵:۵۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خداروشکر بازم میخان حقوق ها رو اضافه کنند.چشم حسودان کور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حقوق همه ی ارگان ها 50 درصد افزایش داشت فقط فرقشون اینه که زرنگن و صداش رو در نمیارن،
منظورش به قشر فرهنگی بوده حالا که صداشون در اومده ، حرفش رو عوض کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
نه دوست عزیز . با توجه به شرایط امروز جامعه و اوضاع اشتغال حقوق فرهنگیان نسبت به بقیه دستگاه ها بهتر . ( خوب نیست ، بهتره )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام. خدا از مسوولان ستادی آموزش و پرورش نگذرد که هر چه بدبختی است زیر سر این هاست. خیلی از معلمین هنوز در شاد احراز هویت نشده اند و الان دارند از جیبشان خرج اینترنت را می دهند تا بچه های مردم بی سواد نمانند. آن وقت کسی که باید حامی حقوق معلمین باشد، این طور سبک مغز است. معلمین دیگر شب و روزشان شده بچه های مردم، ولی ظاهراً فقط توقع ها را بالا برده است و این کم کم دارد به جاهای بدی می کشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خجالت بکش وزیر حقوق یه معلم با کارگر یکسان بعد منت هم سر معلم میزاری نشستی ماهی 30 میلیون میگیری بایدم این حرفا رو بزنی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۵:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
قابل توجه آن کارمند هایی نسبت به شرایط کاری و حقوق معلمان اعتراض دارند:
اولا بیان فیش حقوقی خودمان را منتشر کنیم و ببینیم هر کدام بابت چه کاری چه آیتم حقوقی و به چه میزان دریافت می کنیم.
دوما اگر بازم اعتراض داشتید من شخصا حاضر شغل خودم را با شما عوض کنم.
ثالثا اگر شرایط معلمی بهتر می دانید چرا استخدام در آموزش و پرورش آخرین گزینه در دستگاه های اجرایی نزد مردم است.
((محل کار: خراسان جنوبی شهرستان سربیشه بخش دورح. چسبیده به مرز افغانستان. هر روز ۱۵۰ کلیومتر با هزینه شخصی دارم میرم و میام.))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خدا امواتت بیامرزه ما هم هم درد شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
رحيم
۱۵:۱۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام.
متاسفانه در جامعه اي كه هنوز ياد نگرفتيم در مورد معلم درست صحبت كنيم و نميتونيم درك كنيم كه هر دقيقه از آموزش چه حضوري و چه مجازي چقدر سخت هست به بچه هاي امروز كه از لحاظ اخلاق و احترام و تلاش و انگيزه درسي به حد بسيار پاييني رسيدن. دوستان فرمودن افزايش حقوق يا همسان سازي حقوق، همسان سازي با كدوم ارگان؟ كاش يكي پيدا مي شد و واقعيت ها رو مي گفت. دوستي فرمود پول به معلم براي چي مي دن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
دم آقای وزیر گرم عین حقیقت را گفتن هر معلمی دوتا خونه داره پول نزول میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بابت این تهمت ناروایی که به معلم زدید که میگید پول نزول میدن باید جوابگو باشید. این چه حرفیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خجالت بکش ما پول نون شب مونم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بابا این فرهنگیان برن خدا را روزی صد مرتبه شکر کنن باد میاد باران میاد گرد و خاک میاد زلزله میاد سیل میاد کرونا میاد تابستان میاد عید نوروز میاد تعطیلات رسمی باشه همه اینها تعطیلند آن وقت هم اعتراض هم دارند برید؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من بااینکه معلم هستم ولی این شغل رو بوسیدم گذاشتم کنار دارم دامداری میکنم باورکنینن وقتی که معلمی می کردم شکممو نمی تونستم سیر کنم الان خدارو شکر وضعم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
maleki_tchr
۱۶:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مگر معلم تعطیل می کنه؟ شما بچه ات رو بفرست بیا مدرسه توی سیل توی کرونا توی خاک. معلم همیشه حاضره. توی همین کرونا که اداره جات نصفه نیمه با محافظ و شیشه و پلاستیک خودشون رو از مردم جدا کرده بودند با بازگشایی مدارس همه ی معلم ها رو در رو با بچه ها در ارتباط بودند.......انصاف هم خوب چیزیه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سواد آموزش مجازی بده تا بفهمی سواد نداری حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
معلمی شغل انبیاست عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خجالت هم خوبه
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
البته وزیری همچون تو اون معلمهاهم میشه زیر مجموعش ولی در کل معلم خودخواه و از زیر کار در رو در مجموعه وجود داره که زحمات معلمان با وجدان و با سواد رو زیر سوال میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم درمورد حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی هم گزارش تهیه کنن واقعا برده داری مدرنه با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
دانایی
۱۶:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
احسنت...واقعا خواهش میکنم صدای معلمان غیرانتفاعی رو به گوش مسئولین برسونید. هم پای معلمان رسمی چه بسا بیشتر زحمت میکشند نه کسی بهشون اینترنت رایگان میده نه حقوق درستی دارن با این حجم مصرف اینترنت انگار اصلا داریم برای رضای خدا کار میکنیم فقط...آخرش آقایان مسئول در پاسخ به خبرنگاری که ازشون میپرسند آیا این نیروهای آزاد امید استخدام داشته باشند خیلی راحت میگن نخیر نخیر نخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلم ها پول چی میگیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اگه حقوقش خوبه تو هم برو معلم شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
ای رحمت به جدت
Germany
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
پارتی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند شهرداری
۱۴:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
البته این مشکل ایران ما است که مهم ترین پست ها
( وزارت آموزش وپرورش) که با بی توجهی در دولت ها به افراد ضعیف سپرده میشوند . تا این اوضاع ادامه دارد ایران رشدی نخواهد داشت . رهبر عزیز انقلاب خواهش میکنیم به خاطر ایران به داد آموزش و پرورش برسید . همین امروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
چون وزیر اگر قدر باشه، خوب پول میگیره و چون تولیدات این وزارت خونه چندین سال بعد خودش رو نشون میده در جامعه، دولت ها این ارگان رو مصرفی میدونن و نمیخوان که وزیر قدر داشته باشه و خوب بودجه بگیره
Germany
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
جناب وزير به حق گفتن ما به همون حقوق حق التدريس كه توافق كرديم راضي هستيم اما چرا همون حقوق رو الان چندين ماهه پرداخت نكردين. دو طرف بايد پايي تعهداتشون وايسن كجا توي قرار داد ما نوشته حقوق رو هر وقت دلتون خواست پرداخت كنيد من با اون حقوق بهمن ماه پارسال ميخواستم براي هديه عروسي بچه خواهرم بهش سكه تمام بدم الان حقوق تا بهمن پارسال من. رو ندادين اگر همين الان بدين ربع سكه هم نميتونم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تو این مملکت انگار فقط معلم حقوق بگیره ، به جرات میتوان گفت کم کارترین معلمها حتی در ایام کرونابه اندازه حداقل دو سه کارمند دیگر ادارات در حالت عادی زحمت میکشند ولی دستشان متاسفانه نمک ندارد و شاهد بعضی مطالب هستیم که واقعا آزار دهنده و دل رنج می باشد از جانب بعضیها که ....
Iran (Islamic Republic of)
پزشک
۱۴:۴۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
به داد معلمان عزیز برسید ،قبل از آنکه ایران از بین برود ،چرا که معلم پایه های کشور است و مشکلاتش لرزه بر میاندازد بر تن کشور.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خیالت راحت معلمای ایران جایی نمی تونن برن. اون قدر سواد ندارن که جایی قبولشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید من یک معلم هستم من هم دوست دارم آسایش داشته باشم در صورتی که شما فقط در طول روز یک کاری را انجام می‌دهید من هم معلم هم روانشناسم هم سنگ صبورم هم باید رفع مشکلات مجازی را انجام بدم هم باید کارهای الکترونیکی بلد باشم هم باید تشخیص بدم که اونور خط کی داره جواب منو میده هم باید کارگاه باشم هم باید پلیس باشم تقلب کرده است و............شما ساعت ۱۰ نهایتاً ۱۲ میلی میخواد ولی ما تازه از ساعت ۱۰ شروع می کنیم به تصحیح کاغذ ها اوراقی که برای ما توی گوشی فرستاده شده تازه بعضی از هم کارها هم صبح باید درس بدهند همون درس و باید بعد از ظهر هم ارائه بدن پس به جای قضاوت بیجا بهتر است کمی در مورد مطلب فکر کنیم یا اگر نمی دانیم بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۴:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
فوق لیسانسم با30 سال خدمت حقوق4/6میلیون میدن. کافیه از حقوق و درامد جراح بیشتر چون ارزش کارمو همه میدونن!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس ابراهیمی
۱۴:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بله به حقوق یک میلیون و پانصد هزار تومانی اگه پنجاه درصد اضافه کنی مگه چقدر میشه شما را به خدا حقوق . بانکی ها . وزارت نفت .و... کل ایران چه دولتی و چه خصوصی . قسم میدم به خداوند بزرگ اگه کمتر از من معلم میگیریدبگید تا همه بدانند.
خدایا تو این کشور چه خبره . کسانی که کمترین حقوق میگیرن بیشتر از همه تو چشم ها هستند اما خدایا کسی نمیگهخ نفت حقوق کمتر از 80 میلیون نداره ولی همیشه تو سایه کار خودشون انجام میدن .خدایا ،خدایا ،خدایا .به دادمان نمیرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
غیر از مزایا و وام های خوبی که بهشون میدن و هزینه ی ایاب و ذهاب و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من نبودم دستم بود تقصیر استینم بود!
مگه حقوق مدیران کمه که مخاطب...
وزارت بلد نیستی تو جم کن برو...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مرد باش بکش کنار
Iran (Islamic Republic of)
عباس ابراهیمی
۱۴:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خدایا شبانه روز به دانش آموزان خدمت رسانی کن باز هم این حرفها را در باره ی معلمان بشنو . خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
جناب آقای وزیر کسی که داره اعتراض میکنه زحمت هم داره میکشه ولی شما خیلی پر رو هستی که حقوقش رو نمیدید یا اگر هم میدی بعد از هفت یا هشت ماه میدید، جای عذر خواهی گردن کشی هم میکنید، شما اگه عرضه نداری حقوق معلم که زیر مجموعه ی شما هست بدی ، شرف داشته باش برو استعفا بده ، اگه عرضه داری برو و در مقابل رئیس جمهور این طوری صحبت کن و حق و حقوق برابر برای معلم با سایر ارگانها رو مطالبه کن.
Slovenia
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام، 12 سال مدرسه رفتم همش اعتراض بود برای حقوق معلم ها! تنها فکر وزیر آموزش پرورشم حمایت و بالا بردن حقوق معلم بود! دانش آموز این وسط هیچی !من خودم خیلی لطمه دیدم خیلی معلم بی سواد داشتیم! البته معلم با سواد و دانا هم بود ولی خیلیی کم، وقتی کسی رو استخدام مکنن اون احساس میکنه که دیگه نباید پاسخگو باشه!خودم بعد اتمام تحصیلات دانشگاهی فهمیدم که هیچ چیزی عملا به جز خواندن و نوشتن و یه سری چیزهای مزخرف بدرنخور چیزی بلد نیستم ، والان بعد 3 سال آموزشهای مختلف فهمیدم ای کاش همون ابتدایی از مدرسه باید خارج میشدم، و جای دیگری دنبال علم میرفتم. با این سیستم آموزش پرورش فقط تعداد کمی فاضل و عالم میشن(که نسبت به تعداد دانش آموزها واقعا کمه). نباید سیستم چهل سال پیش رو دنبال کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
فقط تو‌ فاضل با سوادی ،این همه دانش آموز تو شرایط مختلف در کشور دارند توسط همین معلم ها آموزش و تربیت داده می شوند کار شما بود یا همین معلم های دلسوز ،از خود راضی باسواد
Netherlands
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
واقعا درست گفتی. هیچ نظارتی بر اخلاق و رفتار معلم ها نیست.خیلی شانس بیاری بی سواد نباشن آموزش بدن و اگرنه اصلا از پرورش خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلمها الان دو سال که در خانه نشستند بعضی از آنها شغل دیگری دارند و متاسفانه علارغم این همه مزیت همیشه شاکیند اگر جای ما کارگران بودید چکار میکردید.. کرونا و غیره برای ما مفهومی ندارد فقط کار به اجبار در هر شرایطی.. حقوق 3 یا 4 ماهی یکدفعه... امنیت شغلی صفر... بعد از بیست سال کار کردن حقوق حداقل قانون کار.. و متاسفانه بازنشتگی هم که میدونید الان حقوق بازنشستهای کشوری ولشکری زیر 4 میلیون نیست ولی متاسفانه بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ... برید صد هزار مرتبه خدا راشکر کنید نا سلامتی شما فرهنگی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
حسود نباش عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وقتی مدام در صداوسیما و تلویزیون حرف از افزایش حقوق معلمین زده میشه در حالی که دستگاه های دیگه در کشور حقوق کارمنداشونو زیر پوستی و بدون هیاهو و در تلویزیون نشون دادن افزایش میدن معلومه که ملت خیال می‌کنند معلمین روی گنج نشستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه تو جامعه ایران نگاه از بالا بشدت درحال رواج هستش (خودبرتر بینی)
بالا دستی در هر صنف و رسته ای چیزی که دریافت میکند حقشه و زحمت کشیده ؟
برای پرداخت به زیر دستان بلندگوی چند بانده برمیدارند و در بوق و کرنا میکنند ای وای اسفا بیت المال حیف و میل شد بودجه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
والا من بعنوان یک معلم ترجیح میدم برم سرکلاس..اینجا توخونه بایک موبایل قراضه که هی شارژخالی میکنه وچشمای کم سو شده وگردن کج وقطع ووصلی شبکه شاد..جونم به لب رسیده..بایدهمش کنترل کنم کسی در نره..توکلاس فعال باشن..تندتند جوابشونوبدم وتیک بزنم..سروصدایی ازخانوادم درنیاد.خلاصه مکافاتیه..شماهام اگرازفضل پدر به جایی رسیده این که هیچ..ولی اگرازنفس معلم رشدکردین وباسوادشدین..لطفا قلمفرسایی نکنین وزحمت بخودتون ندین..هرکلمه وجمله ماکه بدل بچه ای بنشیند وهدایتگر زندگی اوباشد بی شک ازهرانچه خورشید برآن میتابد والاتروبزرگتراست..این سخن رسول خداست که جانم فدای او...مابه وظیفه خودمون عمل میکنیم وبا۲۹ سال تدریس وحقوقی که کفاف نصف ماه راهم نمیدهد ساخته ایم..دیگه بفرمایین چی کنیم؟؟نه کارت خرید..نه امتیازویژه..نه وام بدردبخور...هیچ چیز..هیچ امتبازی نداریم.. خیال همگی راحت..همین الان هم حاضریم دودستی این حقوق واین بچه هارا یکحا تقدیم حضورعزیزان کنیم..تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خدا امواتت بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بخدا این معلمان دیگه شورشو دراوردن برید حقوق نیروهای مسلح را ببینید دیگه اعتراض نمیکنید نیروهای که حافظ امنیت شور هستند شماها درسال درحال اعتراض هستین شکر خدا دیگه سر کارهم نمیرین بس کنید دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کدوم معلم سرکار نرفته؟!!!!
معلمها رو در شرایطی که دانش اموز توی مدرسه نیست محبور میکنن که در کلاسهای خالی خاضر باشه و با گوشی شخصی و نت شخصیش درس بده و مطالب رو به شاگرداش باد بده. و تا شب توی خونه مشغول تولید محتواهای اموزشی، تصحیح تکالیف و امتحانات و پاسخگویی به سوالات دانش اموزان هستن. خوبه اول اطلاعاتتون رو کامل کنید بعد نسبت به زحمتکش تریت قشر حامعه اظهار نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خداروشکر خیلی وقته وابستگی به حقوق ندارم. ضمنا شما مدرک سابقه حقوقتو با معلم مقایسه کنی بیشتر میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آره افزایش حقوق بازتشسته های کشوری و لشگری رو دیدیم معلم چیزی نخواسته میگه انقد اسم نیارید معلم حقوقش زیاد شد رتبه بندی شد و... بذاربد به درد خودشون بسوزن مگه معلم با همون نیروی مسلح و هر نیرویی چه فرقی داره که هیچی بهش نمیدن ولی هی میگن اضافه شد رتبه بندی شد و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تو حقوقت مثل کوه یخه که فقط یک سوم آن بیرونه با مدرک سیکل و نهایت دیپلم ناپلونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اگر نیروی مسلح و علی الخصوص مرزبانان عزیز بیشترمی گیرند،حقشون هست،جانشان را کف دست گذاشتند تا از این ملت و مرز وبوم دفاع کنند،بی چشم و رو نباش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
دوست عزیز امیدوارم حداقل یک روز تدریس داشته باشی و بعد در مورد معلم نظر بدی، تو هیچی از معلمی نمیدونی
شورش را در نیاوردن، تبعیض و ناحقی و دروغگویی در موردشون انجام میدن و شمای ساده باور میکنی
Iran (Islamic Republic of)
Gg
۱۵:۵۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خیلی از امثال شما چون سواد نداشتن و از درس به جایی نمیرسیدن رفتن نظام تا یه پولی گیرشون بیاد. ما با دانش آموزان سر و کار داریم و میشناسیمتون!! البته همه اینجوری نیستن.
-
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
یعنی می فرمایید چون زمان جنگ نیست پس باید حقوق نیروهای مسلح را ندهند ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وقتی برای معلم ارزش قائل نباشید وضع مملکت بدتر هم میشه
Germany
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
عملکرد معلمها به وضوح و در هر خونه احساس میشه به خاطر همین باعث اعتراص مردم هست چون بعصیها واقعا با بی کفایتی و بی سوادی وارد این حرفه شدن زحمت بقیه رو خراب کردن به خصوص این وصع نشون داد که خیلیها شون واقعا کار نمیکنن و دلسوز نیستن هر چند معلمهای دلسوز کم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام :واقعا خجالت داره تواین اوضاع مملکت بنده از اول سال با مدرک فوق لیسانس بیکارم وبیمه بیکاری هم نگرفتم. ولی معلمان باتوجه به کاری که انجام می دهن حقوقشان بالاست وواقعا قانع نیستن وحتی با عنوان کلاس جبرانی امسال که مدارس تعطیل هست از دخترمن 600 هزارتومان برای کلاس جبرانی اونهم اول سال با زنگهای متوال به منزل گرفته اند من از وزیر محتر م می خواهم به زیاده خواهی این نوع از معلمان جواب مناسب بدهد.متاسفم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وزیر و رییس جمهور و نماینده ها که هرکدوم حقوق چندین معلمو میگیرن دردتون نمیاد...
Iran (Islamic Republic of)
Amin
۱۴:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تو اگه لیاقت داشتی خو خودت تو خونه بچه ت رو درس میدادی..
یک سال کرونا اومد همه خانواده هایی که ادعا میکردن معلما مفت میخورن تِر زدن تو آموزش بچه هاشون..
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۴:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آره همه ی اون ۶۰۰ تومن رو معلم خورده اصلا معلمها اختلاس گر هستند صندوق فرهنگیانم خودشون خالی کردن الان دلتون خنک شد یا بگیم همین چندرغازم پس میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
منم با فوق لیسانس بیکارم و شمارا درک می کنم،واقعا معلمان (مخصوصا معلمان رسمی)خیلی ناشکر و گستاخ شده اند،بیچاره حق التدریسی ها و خریدخدمات و... هرچقدر حقوق و مزایاشون را بالاتر می برند،ناشکرتر و گستاخ تر می شوند،خجالت هم نمی کشند،انگار ارث باباشون را طلب دارند،حق هم خوب چیزی هست،ناراحت هستند،بروند بیرون جوانان مستعدو باسواد و باانگیزه که باکم هم قانع هستند زیادند،معلمان رسمی واقعا پررو هستند،یادشون رفته که توی دولتهای قبلی چندرغاز می گرفتند،
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
هرکی ناراضی هست طبق فرمایش وزیر خوش آمد. ما جوانان تحصیل کرده بیکار زیاد داریم که تواسنپ وتبسی کار می کنن.....ودنبال کار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
فاتحه ی آموزش وپرورش بچه های مردم با این آموزش مجا زی خوانده شد به جرات می توان گفت کیفیت آموزش وتفهیم مطالب درسی زیر ۳۰ درصد است . با تبلیغات وحرف زدن و دفاع از آموزش مجازی وسامانه ی شاد نمی توان کیفیت آموزش را بالا برد برای عدم موفقیت آموزش مجازی با کارشنا سان تخصصی به سراغ دانش آموزان بروید که بفهمید واقعیت چیست و افت تحصیلی در چه حد است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
راه حل بده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
راه حل بده

راه حل مشخصه
همیشه اختراع دوباره ی چرخ تو ایران اتفاق میفته
راه حل آموزشی هست که تو آمریکا اروپا هند برزیل روسیه و .... داره انجام میشه
هیچ کشوری مثل ایران آموزش رو تعطیل نکرده
همه ی کشورها آموزش حضوری کامل برگزار میکنن
بجز برخی از شهرهای خاص و در مناطق بسیار محدودی از برخی کشورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
این مشکل که ما ایجاد نکردیم برو یقه کرونا را بگیر ما تلاش مون می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خیلی خوب فرمودند اگر کسی مسولیتی گرفت باید کار کند و به هیچ چیز ربطی ندارد وگرنه باید بکشد کنار. حرف بسیار عالی.اقایان خود شما نمی توانید کاری کنید بکشید کنار.اجازه دهید واقعا مسولی که جهادی و انقلابی است بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بهترین راه برای اینکه همدیگر را درک کنیم اینه که برای یک روز هم که شده خودمون را جای یک معلم در این شرایط بزاریم. تدریس به گروه اول دانش آموزان حضوری -تدریس به گروه دوم دانش آموزان حضوری و درس دادن همان روز در گروه شاد برای بچه هایی که اصلا کلاس نمیان. اکثر مردم جامعه ما یه صحبت را گوش نمی کنند که مطلبی را بفهمن بلکه گوش می کنند که جوابت را بدن .اون هم بدون هیچ درک و فهمی از شرایط هم دیگه .واقعا بعضی از نظرات درباره معلم و شغل معلمی باعث تاسفه .هر جامعه ای که به آموزش بها نده محکوم به شکسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
الان همه خانواده ها بجای یک روز ماه هاست معلم بچه هاشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
تمام مشکلات جامعه ما این است که در کشور آموزش وپرورش در جایگاه رفیع خودش قرار نداره،برید کشور فنلاد را بررسی کنید ببینید چیکار کردن که جامعه شون پیشرفت کرد و الان جز کشورهای پیشرفته شده ،وزیری که اینطوری از نیروهاش حمایت می کنه بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آقای نادر عزیز
اگر همین معلمین نبودند جنابعالی توان خواندن و نوشتن همین پیامک رو نداشتی
اولا اگر کارمندی دیگری در اقدام دارید حقوق ما فرهنگیان رو با آنها مقایسه نماید
دوما در قانون آمده است افزایش حقوق کارکنان دولت با تورم می باشد ولی تورم الان کجا و افزایش حقوق15 درصدی امسال کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حقوق شما با تورم افزایش می یابد حقوق 85 درصد مردم عادی چه جوری اضافه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کادر درمانی تو این اوضاع و احوال حقوقشون به موقع برداخت نمیشه ولی با تمام وجود کار میکنن اما معلم ها تو خونه نشستن هر قت دوست داشتن درس میدن و نسبت به حقوقشون اعتراض دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کی گفته معلم توب خونه نشسته؟!!!!
اگر فرزند دانش اموز شما توی خونه نشسته دلیل نمیشه که فکر کنید معلم هم توی خونه نشسته. معلمها هر روز طبق برنامه در مدرسه حاضر هستند
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آخ گل گفتی .کارانه خرداد شبکه بهداشت کرج تازه این ماه پرداخت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا که
Netherlands
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بابا یه فکری به حال ما کنید
معلم ها که از اول کرونا سر کار نرفتن و حقوقشون هم زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اگر من معلمم که از ۱۵ شهریور طبق برنامه در مدرسه هستم و شبانه روز با گوشی شخصیم دارم به بچه های شما درس میدم. کدوم معلم سر کار نرفته؟!!!
اطلاعاتتون ناقصه که چنین حرفی میزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حقوق معلم ها به نسبت کاری که انجام میدن ، بیش از حد زیاد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
هر وقت یک ساعت درس دادی نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
از حسودی نمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
حقوق معلم ها زیاد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
عجب
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کدوم زحمت بابا از اینتر نت دانلود میکنن غلط غلوط من خودم دارم درس میدم به بچه هام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
همه را به یک دید قضاوت نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
شاید بین هزاران نفر یک نفر این طور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من هم از معلمها انتقاد دارم. شما مگه کار میکنید که همش درخواست افزایش حقوق دارید؟ پارسال که همش بخاطر آلودگی و برف تعطیل بودید، امسال هم که کرونا اومده کلا تعطیلید.
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۳:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
شما ناراحتی ؟مگه از جیب شما برمیدارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
در جواب آقای امین: بله من ناراحتم چون حقوق امثال شما از مالیاتهای امثال من تأمین میشه. من راضی نیستم شما حقوق مفت بگیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اونی که تعطیله اطلاعات شما از وضع جامعه است وگرنه هیچ مدرسه و هیچ معلمی تعطیل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
یعنی الان همه ی کارمندان دولت کار میکنند و کاملا عادلانه حقوق میگیرن فقط معلم هست که کار نمیکنه و حقوق مفت میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
انصاف خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
راضی نباش به جهنم،طلب کارهم هستید،چندمیلیون جوان تحصیلکرده بیکار داریم،این بودجه ها که مرتب خرج افزایش حقوق شما معلمان و پرستاران می شودباید صرف ایجاداشتغال و استخدام جوانان تحصیلکرده شود،همین هست که بودجه به امور مهم دیگرمملکت نمی رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
بی خودی قضاوت نکن ،تو اصلا می تونی یه شب برای تفریح تو یه روستا محروم و دور افتاده به دور از خانواده ات بخوابی یا روزانه ۱۰۰ کیلومتر برای رسیدن به مدرسه بری و برگردی ،که بی خودی قضاوت می کنی یا تو تو عمرت مالیات دادی که این همه ادعا داری همین تو کلام هم که بلدی مدیون معلم ها هستی
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۱۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
الان خانواده ها درگیر اموزش دانش اموزان هستند درمفطع ابتدایی خانواده در کنار درسهایی که معلم بصورت انیمیشن می دهد خانواده باید از صبح تا 2بعداز ظهر کنار بچه می نشیند و برای دانش اموز تک تک درس را توضیح می دهد واگر بلد نبود باید کلاس خصوصی بگیرد در ضمن در مقطع دبیرستان دوماه گدشته ولی دادش اموز هنوز چهره معلمش را ندیده ومخصوصا دانش اموز رشته تجربی با افت شدید درسی مواجه شده واگر از درس عقب نیافته باید پیش همان معلم ها کلاس خصوصی بره با جلسه ایی 1500000هزار تومان از کجا بیاره با این تورم ازهم گسیخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام حق التدریس اسفند ۹۸ به بعد را پرداخت نکردید عزیزم عباسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سال هاست رتبه بندی اجرا نشده کامل.چرا با ید همیشه حقوق معلم از همه پایین تر باشه و مزایا صفر.تا کی...لطفا پیگیر باشید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خجالت بکشید،رتبه بندی رافقط تفسیر به افزایش حقوق ها می کنند، انگار نه انگار که هدف از رتبه بندی معلمان موارد دیگه ای هم هست که مغفول مانده،واقعاکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام من یک پزشک هستم ولی این را میدانم که معلم باهیچ شغلی قابل قیاس نیست
Germany
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بله ولی معلمهای با سواد ودلسوز نه معلمهایی که با پارتی بازی رفتن و سواد ندارن معلم ها اقشاری هستن که ما داریم توی اشنا وفامیل میبینیم بعصیها حتی صلاحیت اخلاقی ندارن دقیقا وضع ما به خاطر معلمهای بی کفایت اینطوری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خدا امواتت بیامرزه واقعا فرق یه فرد عاقل و باسواد با بعضی از افراد بی سواد در این پیام مشخص هست ،تشکر از شما پزشک محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
نه این اقا پولداره وباسواد ، تو بیا کارانه ی میلیونی نگیر اگه میفهمی تموم بودجه وزارت بهداشت رو شما دکترا بالا میکشین هیچ کاری هم انجام نمیدین ، تفاوت بین حقوق پرستار ودکتر بسیار بالاست ، وزارت بهداشت وزرات پزشکانه ، پدر ما پرستارارو دراوردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۲:۵۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
وقتی میگن نسنجیده حرفی نزنیم یعنی این....
"هر وقت عقل کامل شد سخن گفتن بیجا کم می شود"....از سخنان مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۵۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا حقوق معلم ها را باید بدن مادر ها که کار اصلی و زحمت اصلی به عهده این قشر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
از نمایندگان مومن و انقلابی انتظار می رود وزیر را استیضاح کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
فقط استیضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خوش به حال معلم ها
من ی کار هستم . همش کار همش
جمعه ها هم سر کارم
معلم ها .همش بیکارن توخونه حقوقشون هم روز به روز زیاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اصلا اینطور نیست که شما میگید.هیچ نعلمی بیکار نیست. معلمها در تمام ساعات دارن با گوشی خودشون یا درس میدن یا درس میپرسن یا پاسخگدی سوالات بچه های شما هستن. وقتی از جزئیات کاری خبر ندارید بهتره نظر ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اون موقع که شنا بیکار میگشتی معلم سالها درس خونده
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بگو عزيزم الآن در ايام كرونا بيشتر از همه كار مي كنيم دانش آموز شب ساعت ١٢ براي ما پيام مي فرسته سوال مي پرسه جواب ميديم، ولي تا حالا هيچ وام يا هيچ تسهيلاتي به ما نداده اند ثمره سي سال خدمت ما اگه از شكممان بزنيم ميشه يه خونه، به خدا ظلمي كه در طول سالها به معلم ها شده به كسي نشده، يكي از آشنايان از اداره اي كه كار مي كرد يه زمين گرفت وام گرفت ساخت ولي ما چه يك متر زمين يا يك ريال وام نگرفتيم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
در دولت آقای روحانی فقط کارمندان رسمی دولت حق و حقوق دارند . بقیه افراد شاغل در دستگاههای دولتی شامل شرکتی و غیره در پروتکل ایشان و دولت مکرم ایشان هیچ جایگاهی ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام بچه ها ،

دوستانه می گویم ،
اجازه دهید مثالی برایتان بزنم ،

ما یک خودروی شخصی داریم و نیاز ما را برطرف می کند ،

فشار روحی و جسمی کار بر روی برادرم در شرکت آنقدر زیاد بود که برای جبران حس سرخوردگی و احساس شخصیت رفت یک ماشین برای خودش خرید ،
یک سورن آخرین مدل صفر کیلومتر که زمان خودش ۱۲۰ میلیون تومان بود ،

این خرید را با درآمد برادرم که یک کارمند ساده است مقایسه کنید ،
تا حال مردم از شرایط امروز جامعه را درک کنید و بدانید حقوق چقدر باید باشد تا یک نفر آرامش روحی داشته باشد ،

پ ، ن ،
این خرید اول فرودین ۹۹ انجام شد .
Iran (Islamic Republic of)
شاید نظرخواهی شده
۱۲:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بعضی دبیران اصلا درس نمیدن ساعت 9 شب میان تکلیف میزارن و میرن خصوصا دروس اصلی شاید جناب وزیر نظرخواهی کرده از اولیا دانش آموزان دبیر خوب قیمت نداره ولی کم یاب شده!
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۲:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلم ها مگه کی هستند
همه ما کارگرها و کارمندان عین این جمله رو حداقل هفته ای یکبار می شنویم که
اگه فکر می کنید جای بیشتر به شما حقوق می دهد به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
راین
۱۲:۵۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلما همونایی هستن که تمام عمرشون رو ریختن پای بچه های افرادی مثل شما. واقعا جای شرم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
شما حرف خودت روبرو بزن چیکار داری معلما کی هستن
همونایی هستن که به تو خوندن نوشتن یاد دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلم ها تاج سر و بزرگ تو هستند
Iran (Islamic Republic of)
حميدي
۱۳:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
ميدوني كي هستند كساني هستند كه در كره جنوبي و ژاپن چنان فرهنگي ساخته اند كه با يك بار اشاره همه ماسك زدند و مسائل بهداشتي را رعايت كردند و الآن كرونا به كمترين تلفات رسيده، ميدوني چرا چوم معلم ها در آن ديار نيازي به پول ندارند و تمام فكرشون دانش آموزه و تربيت آنها
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلم کسی است که سواد خواندن و نوشتنت را مدیون او هستی
شعورت نمی رسه بفهمی؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اینقدر بیکار هست بیاد جاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اگر از نظر شما جایگاه معلمان با کارگران و کارمندان در هدایت و پرورش جامعه یکسان است واقعا برای شما متاسفم. این معلمان هستند که نسل آینده جامعه را می سازند کاری که هیچ قشر دیگری نمی تواند انجام دهد پس سزاوار است که این قشر مورد بی مهری قرار نگیرد تا نسل آینده از دست نرود. هر چند در حال حاضر اینطور نیست و بسیاری از معلمان هم مانند سایر اقشار تحصیل کرده انگیزه کمتری برای خدمت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام جای معلم را هیچ ارگانی نمیتونه پر کنه شمای که از معلم ایراد میگیری همین متنی که نوشتی به برکت معلم سواد نوشتن و خواندن را یاد گرفتی تمام مسئولین با هر سمتی که باشند یه روزی زیر دست معلم درس خوندن

صدا وسیما و اینترنت با تمام توان اومدن نمیتونند یه چهارم خدمت معلم را ارائه بدهند

در این زمانه کنترل کردن یک بچه‌تو خونه مکافاته چه برسه به ۴۰ تا بچه با انواع اخلاق معلم می سوزه با اونها بعد چند نفر نظر میدهند معلم مگر کی هست
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۴:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خوب شما هم داد بزنید ...
Iran (Islamic Republic of)
جانباز لیسانس بیکار
۱۴:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
معلمان رسمی بخاطر اینکه خیالشون از تضمین شغلی راحته اصلا" فعالیت نمیکنند حتی زمانی که کلاسها دایر بود کاری انجام نمیدادند من خودم اگر به بچه هام کمک نکنم بیسواد میمونند از اون گذشته کلا" قانون استخدام تو کشور ما یک قانون غلظ است حقوق پرداختی باید در مقابل کار انجام یافته باشد نه اینکه عده ای با پارتی استخدام شدند حالا اگر تو خونه بخوابند یا به مسافرت برند برای تفریحشون هم حقوق دریافت میکنند هر روز هم به حقوق مزایا اعتراض دارند من حاضرم با نصف حقوقشون کار کنم من که به دو نفر کلاس ششم و دهم درس میدم حالا دو نفر بشه 30 نفر فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
كرونا ثابت كرد معلم ها كي هستند، ثابت كرد كشورهايي كه به آموزش و فرهنگ هزينه كردند از همه كشورها در مقابله با كرونا موفق تر بودند، حتي از كشورهايي كه براي بهداشت هزينه هاي زيادي كرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
آدمهای دانا و فهمیده خوب میدونن معلما کی هستن . تو اگه ازین ارج و قرب ناراحتی سرت رو بزن تو دیوار شاید دریچه ی درکت باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
تو در جایگاهی نیستی که در مورد معلم اصلا فکر کنی چه برسد به اینکه اظهار نظر کنی
آخرین اخبار