مربی پیکان: هنوز برای فصل آینده قرارداد نبستم/ ویسی برنامه تمرینی داده و درگیر کار‌های شخصی است

کعبیان پور، مربی تیم فوتبال پیکان درباره غیبت ویسی در تمرینات پیکان و شرایط این تیم برای حضور در لیگ بیستم توضیحاتی ارائه کرد.

احمد کعبیان پور، مربی تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت قرارداد‌های اعضای کادرفنی این تیم اظهار داشت: هنوز برای فصل آینده با پیکان قراردادی نبسته ام، اما درباره قرارداد عبدالله ویسی (سرمربی تیم فوتبال پیکان) باید از خود او سوال کنید.  

او در واکنش به غیبت کادرفنی در تمرینات چند روز اخیر پیکان گفت: من در تمرینات حضور داشته ام و همین امروز هم به محل تمرین رفتم. ویسی درگیر کار‌های شخصی خودش است و به همین دلیل در تمرین حضور نداشت. او برنامه تمرینی تیم را به ما داده است.  

مربی پیکان در ادامه گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی وجود ندارد و برای جدایی هیچ صحبتی به میان نیامده، اما مشخص نیست که فردا چه اتفاقی بیفتد. برای تعیین و تکلیف قرارداد‌ها صحبت‌هایی کرده ایم. متاسفانه این کار با کمی تاخیر مواجه شد و باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. البته فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید، زیرا اگر قرار بود قطع همکاری شود، همان ابتدای کار به ما اطلاع می‌دادند و این موضوع را به یک هفته قبل از شروع لیگ موکول نمی‌کردند.  

کعبیان پور درباره تغییرات مدیریتی باشگاه پیکان و انتخاب محمدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه عنوان کرد: محمدی مدیر باتجربه‌ای است و برای پیکان خیلی زحمت می‌کشد. فکر می‌کنم مدیران پیکان توانمندی‌های زیادی دارند و امیدوارم در کارشان موفق باشند.  

او در خصوص جدایی لطفی از پیکان و درخواست او برای فسخ قرارداد با این تیم گفت: لطفی هنوز از تیم ما جدا نشده است. البته من از شرایط او اطلاع دقیقی ندارم، اما می‌دانم که تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

مربی پیکان درباره عملکرد نقل و انتقالاتی پیکان اظهار داشت: هنوز می‌توانیم یکی، ۲ بازیکن جدید جذب کنیم. تا به اینجای کار بازیکنان خوبی جذب کرده ایم که توانمندی‌های زیادی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.  

کعبیان پور درباره جدایی مهره‌های تاثیرگذاری مانند فراز امامعلی و شهریار مغانلو بیان کرد: جدا شدن بازیکنان طبیعی است، زیرا آن‌ها می‌خواهند با قرارداد‌های بهتر به تیم‌های سطح بالاتر بروند و پیشرفت کنند. بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن با تیم کمی زمان نیاز دارند. به همین دلیل فکر می‌کنم که با گذشت زمان، بازیکنان جدید به پیکان کمک خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


او درباره تعویق چند روزه لیگ برتر فوتبال گفت: ما می‌دانیم که تعویق لیگ برتر به خاطر کرونا است، اما مسائل دیگری هم در این تصمیم دخیل بود. این تاخیر برای ما تفاوتی ایجاد نمی‌کند، زیرا تیم ما شرایط رو به رشدی دارد. ما از تمام زمانی که برای بدنسازی داشتیم، استفاده بهینه کردیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار