کاخ سفید: ترامپ همه‌گیری کرونا را پایان داد!

دفتر علمی کاخ سفید در اظهاراتی عجیب مدعی پایان همه‌گیری ویروس مهلک کرونا به لطف اقدامات «قاطعانه» دولت دونالد ترامپ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، در حالی که شیوع مرگبار کرونا در آمریکا بیداد می‌کند، دفتر علمی کاخ سفید از پایان همه گیری ویروس کرونا به عنوان مهمترین دستاورد دور اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ یاد کرد.

علی رغم اینکه آمریکا با ثبت بیش از ۹ میلیون مورد ابتلا به کرونا کماکان به یکه تازی در میان کشور‌های دنیا ادامه می‌دهد، دفتر علمی کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای گفت قصد دارد دستاورد‌های علمی دولت ترامپ را اعلام کند. دولت ترامپ مدعی است که اقدامات قاطعی را در جهت بکارگیری دانشمندان و متخصصان بهداشتی در دانشگاه ها، صنایع در جهت مبارزه با کرونا اتخاذ کرده است. همچنین کاخ سفید اعلام کرد دولت در درک، درمان و شکست این بیماری کشنده قاطعانه عمل کرده است.

ادعای عجیب و دور از واقعیت کاخ سفید درباره شکست کرونا در حالی عنوان می‌شود که مدیریت فاجعه بار کرونا به نقطه منفی بزرگی در کارنامه دور اول ریاست جمهوری او تبدیل شده است. تا روز سه شنبه ۲۲۶ هزار آمریکایی بر اثر شیوع کرونا جان خود را از دست دادند. شمار موارد روزانه ابتلا به کرونا بر روی سیر صعودی قرار دارد و هر روزآمار نگران کننده تازه‌ای در این کشور به ثبت می‌رسد.

کارشناسان بهداشتی پیش بینی می‌کنند شرایط شیوع کرونا در فصل‌های پائیز و زمستان بسیار وخیم‌تر شود. تنها در ۲۴ ساعت گذشته دست‌کم ۷۵ هزار و ۹۳۰ مورد جدید به مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا افزوده شد.

برخلاف ادعای کاخ سفید، ناظران و تحلیلگران سیاسی مدیریت ناکارامد ترامپ در مواجهه با همه گیری کرونا را بار‌ها مورد انتقاد قرار داده اند و انتظار می‌رود همه گیری کرونا به پاشنه آشیل او در انتخابات نوامبر تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
این نشان میدهدکسانی که درکاخ سفید هستند خل تر از ترامپ هستند
آخرین اخبار