همه کالا‌های ضروری و موردنیاز مردم به اندازه کافی موجود است

معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : همه کالا‌های ضروری و موردنیاز مردم مانند مرغ، برنج، روغن و شکر در سطح استان به اندازه کافی موجود است و در این زمینه جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان باقرخانی معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : توزیع بیش از ۵۴۰ تن مرغ منجمد، با هم افزایی اداره کل پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه در ۳۰ نقطه از سطح شهر کرمانشاه و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

او از توزیع مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان خبر داد و قیمت هریک کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه را ۱۴ هزار تومان و برای مصرف‌کننده ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

باقرخانی در مورد توزیع برنج افزود: ۸۰۰ تن برنج توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه و نیز تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری و نظامی در حال توزیع است.

معاون بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت کرمانشاه افزود: توزیع شکر از محل تولیدات کارخانه‌های قند بیستون و اسلام‌آبادغرب، در شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها برای مصارف خانوار و همچنین تأمین ماهیانه بیش از سه هزار تن برای مصارف صنفی و صنعتی استان انجام می‌شود.

او گفت: توزیع روغن هم چه برای اصناف و صنعتی و چه برای مصارف خانوار، از طریق کارخانه نازگل در حال توزیع است و طی یک ماه گذشته، بیش از ۲۶۳ تن روغن برای مصارف صنف و صنعت و ۷۴۷ تن روغن برای مصرف خانوار، تأمین و در حال توزیع است.

او افزود: به‌هیچ وجه مشکلی برای تأمین روغن نباتی نداریم و مردم نگران این موضوع نباشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.