آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری در دانشگاه شریف

ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون دکتری در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه صنعتی شریف جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

بر این اساس پذیرفته‌شدگان باید از طریق سامانه edu.sharif.edu به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند و زمان دسترسی به سامانه آموزش از امروز سه‌شنبه ۶ آبان تا شنبه ۱۰ آبان خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این سامانه عبارت است از؛ تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل، عکس جدید و تصویر آن با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل، مدرک فارغ التحصیل فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی و ارشد دارای معدل

لازم است تمامی پذیرفته شدگان به نشانی estelam.msrt.ir مراجعه کنند و با تکمیل اطلاعات کد رهگیری استعلام مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده و در سامانه ثبت نام دانشگاه وارد کنند.

لازم است پذیرفته شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده و قادر به ارائه مدرک ارشد نیستند و تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها بعد از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ است گواهی تایید شده توسط دانشگاه کارشناسی ارشد خود که در آن تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل مشخص شده و فرم مخصوص معدل تعداد واحد گذرانده تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۸ را ارائه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار