خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعدد نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نباید مثل سال‌های قبل بی حساب و کتاب باشد

عضو حزب اعتمادملی گفت: تعدد نامزد‌های انتخاباتی نباید مثل سال‌های قبل بی حساب و کتاب باشد، تعداد نامزدها در حد ۶ مورد کافی است.

/////محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعدد و تکثر نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در هر دوره گفت: تکثر در انتخابات در حد معقول و معمولش پسندیده است، ما برای اینکه بتوانیم تمامی افکار و اندیشه‌ها را به انتخابات دعوت کنیم تا پای صندوق رای بیایند باید نامزد مورد علاقه آن‌ها را داشته باشیم.

او ادامه داد: ۴، ۸ و ۱۲ سال پیش تعداد بسیار زیادی گزینه‌های انتخاباتی وجود داشت که غیرمعقول بود، حتی با بعضی نامزدها که مصاحبه کرده بودند آن‌ها گفته بودند که، چون شغل نداشتیم آمدیم که رئیس جمهور شویم.

عضو حزب اعتمادملی بیان کرد: طرحی را مجلس یازدهم تنظیم کرد و ما خوشحال شدیم که می‌خواهند شرایط ریاست جمهوری را طوری بررسی کنند که نامزدها در حد ۱۵ نفر باشند، اما متاسفانه این طرح با این هدف تنظیم نشده بود و زحمت شورای نگهبان را کمتر نکرد.

خباز افزود: هنوز هم برای کار جدید وقت هست که مجلس وارد شود و طرح دیگری را به صحن بیاورد تا تعداد نامزدها از آن میزان کاهش پیدا کند، زیرا مردم به دنبال فردی مطلوب هستند.

او تصریح کرد: تعدد نامزدهای انتخاباتی نباید مثل سال‌های قبل بی حساب و کتاب و ناپسند باشد، نامزد‌ها در حد ۶ مورد باشند پسندیده است.

عضو حزب اعتماد ملی در پایان تاکید کرد: جلسات انتخاباتی حزب اعتماد ملی در دفتر سیاسی حزب در حال برگزاری است، ممکن است حزب اعتماد ملی گزینه خود را  معرفی کند، شاید هم آنچه که بیرون  آمد یک الی ۲ نفر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
امریکا با 300 میلیون جمعیت فقط 2 با 3 نامزد ریاست جمهوری دارد .
آخرین اخبار