عملیات پهپادی انصارالله علیه پایگاه هوایی ملک خالد عربستان/فرودگاه ابها هدف حمله قرار گرفت

سخنگوی نیرو‌های انصارالله از عملیات دوباره علیه یک پایگاه هوایی در عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره، انصارالله یمن امروز از انجام یک عملیات پهپادی دیگر علیه یک پایگاه هوایی در عربستان سعودی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: به فضل خداوند، نیروی هوایی یمن موفق شد یک عملیات را به پایگاه هوایی ملک خالد، واقع در «خمیس مشیط»  عربستان بوسیله دو پهپاد از نوع «قاصف ۲K» به انجام برساند.

او گفت در این عملیات آشیانه هواپیما‌های جنگی در این پایگاه هدف گرفته شد و برخورد‌ها به فضل الهی دقیق بود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین از حمله‌ای جدید به فرودگاه بین المللی أب‌ها در عربستان خبر داد.

او گفت: نیروی هوایی حمله‌ای جدید به فرودگاه بین المللی أب‌ها با پهپاد «صماد ۳» به انجام رساند و طی آن، هدفی حساس را در داخل فرودگاه مورد اصابت قرار داد.

گفتنی است روز گذشته نیز انصارالله یمن از حمله به دو فرودگاه و یک پایگاه هوایی در عربستان خبر داده بود.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن عصر روز گذشته در حساب توییتری خود نوشته بود: «به لطف خداوند، یگان پهپادی سه حمله با سه پهپاد از نوع قاصف در خاک عربستان سعودی به انجام رساند.

او گفته بود که در این عملیات، فرودگاه‌های «جیزان» و «اَبها» و پایگاه هوایی خمیس مشیط هدف حملات پهپاد‌های انتحاری یمن قرار گرفتند.
سرتیپ یحیی سریع عملیات پهپادی ارتش یمن در جنوب غرب عربستان سعودی را در پاسخ و واکنش به جنایت‌های ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی و تداوم محاصره مردم یمن دانست و اعلام کرده بود که عملیات «دقیق» بوده است.

ائتلاف متجاوز به یمن طی هفته گذشته ده‌ها حمله هوایی به مناطق مختلف این کشور انجام داده که بر اثر آن بیش از ۲۰ نفر غیر نظامی کشته یا زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار