مشعل‌های المپیک توکیو در معرض دید مردم قرار می‌گیرد

مشعل‌های بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به زودی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس اعلام برگزارکنندگان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، قرار است مشعل‌های این رقابت‌های معتبر از روز دوم نوامبر (۱۲ آبان) در فرمانداری توکیو در معرض عموم مردم قرار بگیرد.

مشعل‌های المپیک و پارالمپیک تا روز ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) در معرض تماشای مردم قرار خواهد داشت و پس از آن، سفر این مشعل‌ها به ۶۲ منطقه (شهرداری) توکیو آغاز خواهد شد.

علاوه بر مشعل‌های المپیک توکیو، نمونه‌هایی از مشعل‌های استفاده شده برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک نیز به نمایش عموم در خواهد آمد. البته بازدیدکنندگان اجازه نخواهند داشت مشعل‌ها را حمل کنند.

از بازدید کنندگان خواسته شده است که به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا موارد بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ جلوگیری شود.

آخرین نمایش عمومی مشعل در مرکز ورزشی شینجوکو خواهد بود، اما آن‌ها اخطار داده اند که این نمایش عمومی ممکن است به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا در آینده، لغو شود.

شعله اصلی از اول سپتامبر در فانوسی در موزه المپیک توکیو به معرض نمایش در آمده است. این شعله ماه مارس در منطقه باستانی المپییا با استفاده از پرتو‌های خورشید روشن شد و روز ۲۰ مارس (اول فروردین) به ژاپن رسید، اما بازی‌های المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.

برگزارکنندگان قصد دارند برنامه حمل مشعل المپیک توکیو را از روز ۲۵ ماه مارس در دهکده ورزشی فوکوشیما آغاز کنند.

طبق پیش‌بینی ها ۱۰ هزار دونده مشعل را در سراسر ژاپن حمل خواهند کرد تا روز ۲۳ جولای ۲۰۲۱ برای مراسم افتتاحیه به توکیو برسانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.