ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (ره) در همدان

دبیر بنیاد غدیر استان همدان گفت: ذبح قربانی به نیت سلامتی حضرت مهدی (عج) با همت نیکوکاران بین نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (ره) در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی حسنی حلم، دبیر بنیاد غدیر استان همدان گفت: گوشت‌های قربانی جمع آوری شده بسته بندی و به همراه بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او افزود: این بسته‌های معیشتی در ۴ مرحله به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع شد.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان یکی از برنامه‌ها را برگزاری مسابقه کتابخوانی به نام کتاب ۹ ربیع عهدی با امام زمان عنوان کرد و افزود: فایل این مسابقه روز ۹ ربیع‌الاول در سایت بنیاد کشور و استان بارگذاری می‌شود و در شبکه‌های مجازی قرار می‌گیرد.

حسنی حلم دومین برنامه کشوری ولایت امام زمان (عج) را پویش «جشن نهم» عنوان کرد و گفت: این پویش جشن تکلیف خانگی ویژه دختران ۹ ساله است که در آن خانواده‌ها برای دختران خود جشن عبادت گرفته و عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای آن را در سایت بنیاد حضرت مهدی (عج) بارگذاری می‌کنند که به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

او به برگزاری مسابقه نقاشی مجازی مهدوی در آغاز امامت و ولادت امام زمان (عج) اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه توسط حداقل یک‌هزار دانش‌آموز و در سایت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد غدیر استان همدان از اهدای هدیه به خانواده‌هایی که در شب و روز نهم ربیع‌الاول فرزند پسر به دنیا آورده و نام مهدی دارند خبر داد و بیان کرد: مسابقه پیامکی «امام حاضر» از دیگر برنامه‌هاست که ۹ سوال از طرف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) طرح شده و در پایان نیز از بین کسانی که امتیاز می‌آورند به ۱۲ نفر جوایزی اهدا می‌شود.

مردم نیکوکار می‌توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۹۰۱۴۳ کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.