میثم مطیعی:

به فمنیست‌ بگو این بیانات حضرت آقاست، قیافه‌اش دیدنی نمی‌شود؟

میثم مطیعی با انتشار قسمت‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مقام زن کنایه‌ای هم به فمینیست‌های غربگرا زد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مطیعی، مداح آئینی کشور؛ رشته توئیتی درباره قدرت و ظرافت زنان در توئیتر منتشر کرد و در آن به بخش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره مقام زن اشاره کرد.

میثم مطیعی در این رشته توئیت نوشت:

" زن‌ها قوی‌تر از مردهایند. زن‌ها می‌توانند با تدبیر و ظرافت، مرد را در دست خودشان بچرخانند؛ زن‌هایی که بی‌تدبیری می‌کنند نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ امّا زنی که اهل تدبیر باشد، مرد را رام خودش می­‌کند. این مثل این است که یک نفری بتواند یک شیر درنده را افسار بزند، سوارش شود.

این معنایش این نیست که زن از لحاظ جسمی از این شیر قوی‌تر است، معنایش این است که توانسته این اقتدار معنوی را به کار ببرد؛ زن‌ها این توانایی را دارند، منتها با ظرافت؛ ظرافت در فکر و اندیشه و تدبیر و دستگاه تصمیم‌گیری است که خدای متعال در زن قرار داده است.

این جملات را بده دست یک فمینیستِ غرب‌گرا؛ حتما گل از گُلش خواهد شکفت و در درستی آن داد سخن سر خواهد داد، بعد به او بگو این‌ها از یک «مرجع‌تقلید نواندیش و ژرف‌نگر» صادر شده، قطعا به تناقض خواهد افتاد. بعد به او بگو این بیانات حضرت آقاست، اینجا قیافه‌اش دیدنی نمی‌شود؟ "


بیشتر بخوانید


در ادامه رشته توئیت منتشر شده در صفحه این مداح آئینی را مشاهده می‌کنید:

به فمنیست‌ها بگو این بیانات حضرت آقاست، اینجا قیافه‌اش دیدنی نمی‌شود؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
بی زحمت یکی برای همه کلمه فمنیست را توضیح دهد یعنی چه آیا معادل فارسی هم دارد یا ندارد ؟!!! تا بعد که متوجه این کلمه قلمبه سلمبه شدیم نظر بدهیم با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
از برادر گرانقدرم مداح اهل بیت محترم و گرامی میثم مطیعی عزیز که دمش خیلی گرمه و ناز نفسش تشکر می کنیم ولی واقعا کلمه فمنیست برای بنده حقیر عوام الناس بی سواد تازگی داشت در هر صورت از شما و نظریاتتان متشکریم .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار