حماس: اماراتی‌ها در تل‌آویو هستند و غزه و سوریه بمباران می‌شوند

سخنگوی حماس ادعا‌های واهی کشور‌های عربی در خصوص حمایت از فلسطین به عنوان بهانه‌ای برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العهد، سخنگوی جنبش حماس از همزمانی حضور هیئت اماراتی در اراضی اشغالی و بمباران غزه و سوریه از سوی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

حازم قاسم اعلام کرد در حالیکه هیئت اماراتی در اراضی اشغالی است، غزه و سوریه بمباران می‌شود. سخنگوی جنبش حماس ضمن انتقاد از توافق ننگین کشور‌های عربی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت عادی سازی قطعا صهیونیست‌ها را ترغیب خواهد کرد تا به سیاست تجاوزگری و توسعه شهرک سازی خود ادامه دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه، منطقه‌ای را در شرق «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه با چند موشک هدف حمله خود قرار داد. آفیخای ادرعی، سخنگوی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز با انتشار پیامی در فضای توئیتر ضمن اعلام این خبر، مدعی شد: منطقه‌ای وابسته به حماس در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌ها و بالگرد‌های این رژیم مورد حمله قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی همچنین شب گذشته با شلیک یک موشک به سوی مدرسه‌ای در روستای الحریه واقع در ریف شمالی القنیطره سوریه، این مرکز آموزشی را مورد هدف قرار داده است.

امارات و حامیان صهیونیست و آمریکایی آن توافق ننگین ابراهیم را اقدامی در جهت پایان دادن به مناقشه چندین دهه‌ای فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کردند و مدعی هستند عادی سازی روابط صلح و ثبات را در منطقه به ارمغان می‌آرود. این در حالیست که کشور‌های عربی با این اقدام خود خیانتی آشکار به آرمان فلسطین صورت دادند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
یمن فراموش نشه
آخرین اخبار