حمله لفظی ۲ زن به گراهام به دلیل حمایت از نامزد دیوان عالی آمریکا

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در حساب توئیتری خود از حمله لفظی دو زن به خود به دلیل حمایت از نامزد جدید دیوان عالی آمریکا که متهم به نژادپرستی است، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، سناتور لیندسی گراهام در حساب توئیتری خود فیلمی را منتشر کرد که در آن دو زن در فرودگاه لیندسی گراهام را برای حمایت از امی بارت نامزد منتخب ترامپ برای دیوان عالی آمریکا مورد حملات لفظی قرار می‌دهند. 

گراهام در تشریح این فیلم نوشت: من امروز وارد دی سی شدم و با دو زن مواجه شدم، یکی از آن‌ها اهل سیاتل بود که خصمانه و بدون هیچ نگرشی قاضی امی بارت را نژادپرست و بی‌صلاحیت خواند. اما من مرعوب نخواهم شد. من نمی‌توانم صبر کنم تا این صندلی با فرد دیگری پر شود.

در ابتدای فیلمی که گراهام به اشتراک گذاشته است صدای زنی شنیده می‌شود که با صدای بلند خطاب به لیندسی گراهام می‌گوید: به چشمانم نگاه کن. گراهام از زن می‌پرسد اهل کجاست که جواب می‌دهد اهل سیاتل است، او نیز در پاسخ زن سیاتل را نمونه‌ای از شهر‌هایی می‌خواند که همه چیز در آن قابل کنترل است.

در ادامه ویدئو زنی دیگر که تنها صدایش شنیده می‌شود با لحنی طعنه‌آمیز به لیندسی می‌گوید: شما با انتخاب و حمایت از این زن نژادپرست، حقوق دختر مرا سلب می‌کنید.


بیشتر بخوانید


یکی از دلایلی که منتقدان بارت او را نژادپرست می‌خوانند این است که در جریان شکایت یک کارمند سیاه پوست از کارفرمایش که او را «نژاد لجن» خطاب کرده بود، بارت دادخواست او مبنی بر تبعیض در محل کار را رد کرد، با این استدلال که استفاده از این واژه برای اثبات ایجاد محیط کاری خصمانه به دست کارفرما، کافی نیست این در حالی است که یکی از همکاران بارت در سال ۲۰۱۳ گفته بود که فقط یک بار استفاده از این کلمه برای ایجاد یک محل کار خصمانه نژادی کافی است. سنای آمریکا قرار است دوشنبه آتی برای تایید بارت رای دهد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار