پیام‌های دریافتی در بیست و نهم مهرماه؛

از کوه‌خواری و نابودی طبیعت در کلاردشت مازندران تا گرانی بیش از حد خودروی رانا پلاس

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


بورس
سلام.. تو رو به خدا قسم میدم.. بورس که ریس جمهور گفت بیایید بهترین جا برای سرمایه‌گذاری است را پیگیری کنید. نصف سرمایمان از بین رفته مردم بدبخت شدن به قرآن من وانت را که کاسبی می‌کردم فروختم که بهتر بشه، ولی نشد هیچی. پول وانت داره از دستم در می‌آید هیچ درآمدی ندارم.



طرح اقدام مسکن ملی
با سلام چند وقتِ پول به حساب طرح اقدام ملی مسکن واریز کردیم نتیجه آن را پیگیری کنید تا مردم بدبخت نشدند.



گرانی بیش از حد خودرو رانا پلاس
من در خرداد ۱۳۹۹ در طرح فروش (قرعه‌کشی فروش و قرعه‌کشی موعد تحویل) ایران‌خودرو شرکت کرده‌ام و البته شامل تمام فاکتور‌های فروش برای مشتری بودم و تا حالا از ایران‌خودرو حتی اقدام به خرید خودرو نکرده بودم و تا به حال پلاک هم نگرفته‌ام.
من به لحاظ اینکه موفقیت بیشتری در قرعه‌کشی داشته باشم رانا پلاس را انتخاب کردم، چون حدس می‌زدم این خودرو کمترین متقاضی را داشته باشه و البته قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر خودرو‌های ایران خودرو داشته باشه، چون بار اول توزیع را داشت قیمتی برای رانا پلاس مشخص نشده بود و، چون تفاوت زیادی با رانا معمولی نداشت خیال می‌کردم تفاوت قیمت آن‌چنانی با رانای معمولی ندارد، اما قافل ازینکه در زمینه امکانات و قیمت این خودرو که در همین ۱۰ روز پیش مشخص شده در واقع سرم کلاه رفته، چون ۱۴۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و از تمامی محصولات حتی لوکس ایران‌خودرو گران‌تر است
خواهشمندم از گرانی بیش از حد این محصول نسبت به محصولات دیگر ایران‌خودرو گزارشی تهیه کنید یا با مسئولان زیربط صحبت کنید تا ما دلایل گرانی را متوجه شویم
در جریان باشید همین امروز دنا پلاس با کلی آپشن (سانروف - آینه تاشو - پخش تصویری ۷ اینچی - صندلی برقی - GPS و ......) ۱۳۷.۰۰۰.۰۰۰ میلیون قیمت داره، اما رانا پلاس که هیچ کدام از این امکانات را نداره ۱۴۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان قیمت داره
آخه چرا؟ خواهش می‌کنم گزارش تهیه کنید سپاس بیکران.


 

صندوق‌داران دزد!
لطفاً موضوع کلاه‌برداری صندوق‌دارانی که در خوزستان (باغ‌ملک، رامهرمز، ماهشهر، اهواز و ...) کلاه‌برداری کردن را پیگیری کنید و در صورت امکان رسانه کنید. این خیلی پرونده بزرگیِ و جهت رسیدگی هر چه بیشتر نیاز به پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان دارد.


 

تأخیر انداختن صدور دعوت‌نامه شرکت سایپا جهت افزایش قیمت خودرو
شرکت سایپا به مشتریانی که خودرو ثبت نامی داشته و صدور دعوت‌نامه آن‌ها در مهرماه بوده، طبق قرارداد متعهد شده که در هفته چهارم مهرماه دعوت‌نامه مشتریان صادر شود تا واریز وجه انجام شود. اما از صدور دعوت‌نامه ممانعت به عمل آمده و منتظر افزایش قیمت خودرو از طرف شورای رقابت می‌باشد تا دعوت‌نامه را بر مبنای افزایش قیمت جدید خودرو محاسبه نماید؛ که این کار خلاف تعهد و قرارداد با مشتریان می‌باشد. لطفاً پیگیری فرمایید تا حق این مشتریان ضایع نشود با تشکر.


 

ساخت‌وساز
ساخت‌وساز غیرمجاز، ولی همراه با سند ملکی در وسط جنگل به چه شکلی صورت گرفته یا چه ارگانی به این‌ها مجوز ساخت وسط جنگل داده. واقع هضمش برای آدم خیلی سخت می‌باشد. لطف کنید یه پیگیری کنید که چجوری یه سری آدم‌ها اینقدر سو استفاده می‌کنند.


 

عدم صدور حکم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۹۹‌
می‌خواستم پیگیری بفرمایید چرا برای کسانی که از ابتدای سال ۹۹ بازنشسته شده‌اند حکم همسان‌سازی صادر نشده؟
لازم به توضیح است الان حقوق بازنشستگان سال ۹۹ از کسایی که در سال‌های قبل بازنشسته شده‌اند خیلی کمتر شده. ممنونم میشم اگه پیگیری بفرمایید.


 

کد ۶۲ نیرو‌های مسلح
چرا به پرسنلی که فرزند دوقلو دارن و ما که ۳ فرزند داریم بیش از ۱۰۰ ماه هست که کد کسر می‌کنند. چرا وام مان را نمیدن وامی که کلش ۵۰ تومان با این ۵۰ تومان تو این گرانی حتی رهن هم قبول نمی‌کنند. تازه اونم نمیدید کارکنان کلانتری سنگ زیرین آسیاب هست مخصوصاً: کارکنان کلانتری‌ها با سیلی صورتشان را سرخ نگه میدارن. فشار ارباب رجوع. از یه طرف. فشار مافوق. فشار زندگی. کمبود امکانات. فشار روانی و استرس شغلی و وضعیت اقتصادی؛ و جالب‌ترین نکته اینه که پلیس فقط نوپو هستش که تو فیلم‌ها نماد قدرته. پلیس‌های کلانتری‌ها اسلحه دارن، ولی حق تیر ندارن. اصل اینه تا نمردی شلیک نکن... حتما اینو بگین تا کی _ اردبیل



کارت سوخت موتور
سلام واقعاً نمیخواین در مورد کارت سوخت موتور‌ها که از برج ۲ من اقدام کردم و هنوز دستم نرسیده پیگیری کنین چند بار پیام فرستادم واقعاً دست مردم جایی بند نیست نمی‌دانیم کجا باید بریم برای پیگیری



فعالیت حضوری مدارس
با سلام و احترام؛ متأسفانه با وجود محدودیت‌های اعمال شده هنوز برخی از مسئولین بدون توجه به وضعیت موجود سبب می‌شوند تا این شرایط خاص هرروز بدتر و بدتر شوند. از جمله مدیریت دبیرستان دخترانه دوره دوم روشنگران منطقه ۳. به آدرس: خ میرداماد غربی - نرسیده به جردن- زیر پل - پلاک ۴۱۶ که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۹۹ متأسفانه بعد از ساعت کار منطقه که اولیا نتوانند از طریق حراست آموزش‌وپرورش منطقه ۳ پیگیر باشند از ساعت ۱۵ الی ۱۷ آزمون حضوری برای دانش آموزان برگزار می‌کنند و لاجرم در مکان‌هایی مثل راهرو یا کلاس‌های با اسپیلیت و همچنین به خاطر ساعات طولانی که دانش آموزان کنار یکدیگر حضور دارند اصلاً تدبیری برای جلوگیری از کرونا وجود ندارد.


 

کوه خواری نابودی طبیعت کلاردشت مازندران کلاردشت جاده عباس‌آباد کردمحله مهرماه ۱۳۹۹


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار