تصاویری از شهید محمدی در مراسم عزاداری امام حسین

تصاویری از حضور شهید محمدی پاسدار بسیجی که مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفت، در مراسم عزاداری امام حسین (ع) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، دیروز حوالی ساعت ۱۹ حین درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و شهید شد.

براساس اظهارات شاهدان حادثه، اراذل و اوباش در حین پارک ماشین و خرید نان به اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد.

به گفته شاهدان، اراذل و اوباش با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد کردند، در همین حین پاسدار بسیجی محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

در ادامه فیلم و تصاویری از حضور شهید محمدی، "شهید امر به معروف و نهی از منکر" را در مراسم عزاداری امام حسین می‌بینید.

 

تصاویری از شهید محمدی در مراسم عزاداری امام حسین

 

تصاویری از شهید محمدی در مراسم عزاداری امام حسین

 

تصاویری از شهید محمدی در مراسم عزاداری امام حسین


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
درود بر غیرت و شرافت و شجاعت و عزت خردمند بصیر صدیق شهید محمد محمدی برادر گرانقدر و گرامی عزیز و بزرگوار شاد باد روح بلند و ملکوتیش شاد باد و هم جوار و همنشین حضرت اربابمان اباعبدالله الحسین ع باد .
برای شادی روح مطهر شهید رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار