احداث مدارس جدید، مطابق سند تحول بنیادین

در ساخت مدارس جدید باید مطابق خواسته‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عمل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه کمیته فضا که صبح امروز در باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد، گفت: باید برنامه ریزی‌های ما براساس کار دقیق کارشناسی بوده و در ساخت مدارس جدید مطابق خواسته‌های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش عمل کنیم.

او مدرسه سازی را یکی از مهم‌ترین امور توسعه‌ای کشور دانسته و افزود: برای تاسیس مدارس جدید در استان باید مکان یابی دقیق صورت گیرد.

سعدی پور با بیان اینکه نباید در ساخت مدارس صرفا احساسی عمل کنیم، گفت: باید محاسبه  و برنامه ریزی کرده ، تمام جوانب کار را در نظر بگیریم، و تصمیماتی اتخاذ کنیم که پشتوانه عقلانی و کارشناسی داشته باشد.

او افزود: باید ببینیم آیا ساخت مدرسه در یک فضای مشخص مورد نیاز آن منطقه هست یا خیر؟ در واقع این بسیار مهم است که نیاز‌های منطقه و به ویژه تعداد دانش آموزانی که به آن مدرسه نیازمند خواهند بود را در نظر بگیریم.

سعدی پور با تاکید بر لزوم بهره گیری از دیدگاه‌های کارشناسان در احداث مدارس، گفت: باید همه برای کمک به اداره کل نوسازی مدارس استان بسیج شویم تا با ساخت مدارس در نقاط مورد نیاز دغدغه‌های نسل‌های آینده مرتفع شود.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران افزود: باید در نقطه‌ای مدرسه احداث شود که مورد نیاز آن منطقه است. تیم فنی اداره کل نوسازی بررسی اجمالی انجام دهد و ما نیز با این اداره کل هماهنگ هستیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.