نابسامانی‌ محورهای ورودی وخروجی بویین میاندشت

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای ساخت محور ورودی و خروجی مناسب برای مرکز شهرستان بویین میاندشت، در صورت آزادسازی اراضی کشاورزی و رفع معارضین، اعلام آمادگی کرد.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ،  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص نابسامانی محور‌های ورودی و خروجی شهرستان بویین‌ میاندشت اظهارداشت: بر اساس قوانین احداث کمربندی‌ها، باید ورودی و خروجی مناسبی برای شهر‌ها در نظر گرفته شود، اما متاسفانه تاکنون با وجود تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این مهم صورت نگرفته است که تحقق آن مستلزم همکاری مسئولان شهرستان و حمایت سایر دستگاه‌های ذی‌ربط است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ورودی و خروجی شرقی بویین‌میاندشت از سمت داران نیاز به یک تقاطع غیر همسطح دارد که در مجموعه پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال تعریف شده و در نوبت تامین اعتبار است.

شاهسوندی تصریح کرد: جدا از مساله تامین اعتبار، راه‌های دسترسی به این تقاطع غیر هم سطح نیز با اراضی کشاورزی شهر بویین‌میاندشت و لوله گاز و آب روستای ششجوان تداخل دارد و آزادسازی آن‌ها از تعهدات مسئولان شهرستان است که متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعدد تا کنون این امر تحقق نیافته است.

او ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد که در صورت آزادسازی اراضی کشاورزی و رفع معارضین، نسبت به ساخت ورودی و خروجی مناسب و تکمیل راه‌های دسترسی اقدامات لازم را انجام دهد.

شاهسوندی بیان کرد: در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان از این محور نیز شهردار بویین‌میاندشت پیشنهاد احداث میدان مشترک با تقاطع غیر هم سطح را ارئه داد که مصوب شد طرح پیشنهادی حداکثر تا یک هفته توسط شهرداری به اداره‌کل راه و شهرسازی استان جهت تصویب ارسال شود، اما متاسفانه تا کنون علیرغم پیگیری‌های بعمل آمده این اقدام صورت نگرفته است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی اصفهان در پاسخ به سوالی مبتنی بر علت عدم پرداخت خسارت به کشاورزان شهرستان بویین‌میاندشت که کمربندی از زمین‌های آنان گذر کرده است گفت: احداث محور داران- درود- الیگودرز از تعهدات شرکت ساخت و‌توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور است و مطالبه این موضوع نیز می‌بایست از آن شرکت صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.