جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری ششمین جشنواره استانی ابوذر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری ششمین جشنواره استانی ابوذر خبر داد و بیان کرد: با توجه به تجربه برگزاری پنج ساله جشنواره ابوذر در سطح استان که با مشارکت خوب اصحاب رسانه همراه بوده انتظار می‌رود که در جشنواره ششم نیز تولیدات رسانه‌ای مناسبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.

او افزود: با توجه به نقش رسانه‌ها در آگاه سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب به جامعه، به دنبال این هستیم که سمت و سوی برگزاری جشنواره پنجم ابوذر را متمرکز بر این بیانیه سوق داده تا آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک تولید شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره نقش به سزایی در ارتقا کیفی سطوح مختلف آثار رسانه‌ای در سطح استان بوشهر داشته است عنوان کرد: افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری از جمله اهداف و انگیزه‌های برگزاری جشنواره ابوذر در استان بوشهر است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود

نجفی با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعـی، بصیرت و دشـمن شــناسی، کـرونـا و کـمـک مـومنـانـه، چهـل سالـگی دفـاع مـقـدس، دستـاورد‌های انقـلاب اسلامـی، بـسیـج و حـوزه‌های اقدام، امیدآفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه موضوعات کشوری این جشنواره هستند و موضوع ویژه استانی نیز مسئله سـازگـاری با کـم آبی است.

او ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلــم کـــوتاه (ویـژه شبکـه‌های اجتمـاعـی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفـوگرافی و موشـن گرافی به جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذر امسال عنوان کرد و افزود: علاقه‌منـدان می‌تواننـد آثار مربـوط به بازه زمـانی دی ۹۸ تا پایان آذر ۹۹ را در پایگاه جشنواره بــه آدرس www.Aboozarha.ir بارگذاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.